Dette er oversigten over donationerne på indeværende tidspunkt til Der er INDTIL VIDERE kommet 2.200,- læs nederst hvordan du gør dit for at få Simons drøm i mål Fra først til sidst i listen er det: 500,- : TopRobot.dk Der mangler STADIG 800,- kroner for at vi har nået vores mål. Overførsel kan ske til dette kontonummer Sparekassen Balling LÆS VENLIGST: Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra aminoer :) Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres dagligt eller når der sker noget . |
Hej alle I fantastiske iværksættere som trods vanskelige økonomiske forhold for de fleste, viser en offervilje udover det sædvanlige. Det giver mig lidt af min efterhånden flossede tiltro til menneskeheden tilbage.
Men ord skal følges af handling, så selvfølgelig donerer jeg også. jeg indsætter 400 kr., som bliver overført på mandag fra min konto.
Og tak til Tom Frank Christensen for sin indsats i denne tråd