Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Like" på facebook og få gratis fragt. god ide?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har på hjemmesiden www.snøre-bånd.dk overvejet at tilbyde gratis fragt mod at de trykker "like" på facebook i håb om at få flere mennesker til at få øjnene op for vores webshop. (fragt koster kun 6-8kr for os da det er brev)

Er dette noget i har erfaringer/meninger om?

Og i givet fald er der nogen der ved hvordan man laver det smartest?

På forhånd mange tak

Mvh.

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:13

Christian:

Hej Aminoer

Har på hjemmesiden www.snøre-bånd.dk overvejet at tilbyde gratis fragt mod at de trykker "like" på facebook i håb om at få flere mennesker til at få øjnene op for vores webshop. (fragt koster kun 6-8kr for os da det er brev)

Er dette noget i har erfaringer/meninger om?

Og i givet fald er der nogen der ved hvordan man laver det smartest?

På forhånd mange tak

Mvh.

Christian

God idé! :) Yes

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 22:20

Jeg synes det lyder som en god idé, dog vil jeg mene at du fik mere omtale hvis køberen delte siden isteden. Måske dele det prudukt de har købt. På den måde får du noget omtale og samtidig en masse links.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 22:23

God idé, men som #2 siger, prøv med at de deler i stedet for. Synes det lidt dyrt, 6-7 kr. for ET like. Hellere de deler + liker f.eks.? : )

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:32

Ja spørgsmålet er måske om man tænker langsigtet eller kortsigtet. En deling forsvinder ret hurtigt, men er stor på væggen.

Et like ser folk ikke så meget, men forhåbentlig bliver folk i længere tid som folk så kan se.

Ud over det så kan vores programmør ikke finde ud at lave denne "like" (for slet ikke at tale om dele) funktion, på anden vis en at man får en rabatkode man kan taste når man har trykket like. Burde dette ikke kunne laves smartere? :)

Kører med open cart system. (det lige hvad min tekniske hjerne ved om det)

Tak på forhånd :)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 22:49

Christian:

Ja spørgsmålet er måske om man tænker langsigtet eller kortsigtet. En deling forsvinder ret hurtigt, men er stor på væggen.

Et like ser folk ikke så meget, men forhåbentlig bliver folk i længere tid som folk så kan se.

Du skal også tænke på at det giver din webshop en masse indgående links fra facebook, og det har en høj SEO værdi. På den måde er det også langsigtet. Hvis du vil have dem til at like din side, så skal du dele noget brugbart og er værd at abonnere på.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 22:56

Jeg synes det kan lyde som en ret så dyr løsning i forhold til dit udbytte. Selvom det er en "billig" fragt bliver det i sidste ende mange penge og vi snakker faktisk 6 kroner på like, hvilket jeg synes er alt for dyrt. Jeg er slet ikke i tvivl om det vil virke, men som sagt lyder det alt for dyrt.

Flere benytter den mulighed som andre her også beskriver nemlig det at dele din side. Dette er der en masse fordele ved som andre har forklaret, så jeg slipper for at gentage. Pøj, pøj med dét Geeked

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 23:05

Hvilken metode giver indgående links?  Hvis man deler vores hjemmeside, eller hvis man "like"er den?    Og hvis svaret er dele, er det så bare at dele selve hjemmesidens side på facebook?  som hedder snøre-bånd.dk?

Lyder fantastisk for kæmper også for at komme op på google

På forhånd tak

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 23:10

Jeg tænkte nærmere på at dele din Facebook side i stedet for din hjemmeside, så du kunne få likes den vej igennem. Så behøver du måske heller ikke betale 6 kroner pr. like Geeked

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 02:21

Ideen er god fordi det er noget man netop godt liiige kunne få sig selv til at gå ind og gøre hvis man ville spare nogle penge! 

Hvis du har problemer med at få det til at virke, så smid mig en besked :) 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)