Vend den om og se det fra kundens side. Ville du Synes Godt Om en side, hvis du kunne spare 6-8 kr? Uden at være sortseer, så tror jeg næppe mange vil bruge tiden på at like for at spare et sådan beløb... Jeg ville ihvertfald ik selv, med mindre det var noget, som var yderst interessant... Og så liker jeg ik pga besparelsen, men fordi emnet/firmaet har interesse. Og igen hvad hjælper det at have mange likes på en facebook side, hvis de fleste bare er "købte"? Det svare til at have et helt stadion fyldt med tilskuer, hvor alle er betalt for at møde op, og hvor de fleste ingen interesse har i sportsgrenen. Det skaber ingen god stemning eller muligheder desværre... |
Fashion: "Og igen hvad hjælper det at have mange likes på en facebook side, hvis de fleste bare er "købte"?"
Ja, det kan godt være de likes man vil få kan omtales som "købte likes". Men det er da utrolig betydningsfulde likes når det er likes direkte fra målgruppen og tidligere kunder. Så har man da muligheden for i fremtiden at udsende tilbud direkte ud til flere fra sin målgruppe, som tidligere har vist sig at have interesse for virksomheden.
Jeg kan godt se hvad du mener, hvis det blot var likes som var opkøbt som f.eks. hverken var rigtige personer, uden for målgruppen eller ingen interesse havde i virksomheden.
- Så jeg synes der er en verden til forskel på den to forskellige ting, men det er blot min holdning