Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Like" på facebook og få gratis fragt. god ide?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vend den om og se det fra kundens side. Ville du Synes Godt Om en side, hvis du kunne spare 6-8 kr? Uden at være sortseer, så tror jeg næppe mange vil bruge tiden på at like for at spare et sådan beløb... Jeg ville ihvertfald ik selv, med mindre det var noget, som var yderst interessant... Og så liker jeg ik pga besparelsen, men fordi emnet/firmaet har interesse.

Og igen hvad hjælper det at have mange likes på en facebook side, hvis de fleste bare er "købte"? Det svare til at have et helt stadion fyldt med tilskuer, hvor alle er betalt for at møde op, og hvor de fleste ingen interesse har i sportsgrenen. Det skaber ingen god stemning eller muligheder desværre...

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 06:30

Fashion: "Og igen hvad hjælper det at have mange likes på en facebook side, hvis de fleste bare er "købte"?"

Ja, det kan godt være de likes man vil få kan omtales som "købte likes". Men det er da utrolig betydningsfulde likes når det er likes direkte fra målgruppen og tidligere kunder. Så har man da muligheden for i fremtiden at udsende tilbud direkte ud til flere fra sin målgruppe, som tidligere har vist sig at have interesse for virksomheden.

Jeg kan godt se hvad du mener, hvis det blot var likes som var opkøbt som f.eks. hverken var rigtige personer, uden for målgruppen eller ingen interesse havde i virksomheden.

- Så jeg synes der er en verden til forskel på den to forskellige ting, men det er blot min holdning Geeked

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 08:13

Jeg synes, at det er en meget god idé. 

Du rammer tidligere/nuværende købere med det samme, og derefter har du ham som potentiel kunde fremover - du har mulighed for at sende et tilbud ud til ham og alle dine andre likes, senere hen..

Som andre siger forsvinder et del hurtigt, og det er ikke særlig sandsynligt, at de skulle både like og dele. 

Derfor er min mening 'like'. 

Et system der skulle cutte fragten af prisen, kan jeg ikke lige se hvordan skulle laves. 

Hvis det bare var en ekstra ting der skulle sendes gratis med,  var det forholdsvis let at lave. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 13:45

Christian:

Hvilken metode giver indgående links?  Hvis man deler vores hjemmeside, eller hvis man "like"er den?    Og hvis svaret er dele, er det så bare at dele selve hjemmesidens side på facebook?  som hedder snøre-bånd.dk?

Lyder fantastisk for kæmper også for at komme op på google

På forhånd tak

Dine køber skal dele "snøre-bånd.dk" for at det giver noget værdi. Måden at gøre det på, kunne være at køberen deler et link til et af de købte produkter. På den måde får du bredt link building på de sociale medier. Det er der, hvor at en deling har en meget længere virkning end et "like". 

Dem der vil følge/like din shop på facebook skal nok gøre det alligevel. 

Du skal altid føle dig fri til at spørge mig om noget SEO. Send en PB, så kigger vi på det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)