Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Webshop løsning?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje en Dandomain webhsop løsning, som er en hosted løsning - du kan nemt komme i gang, da de har lidt gratis temaer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Karsten_Jensen67:

Du kan overveje en Dandomain webhsop løsning, som er en hosted løsning - du kan nemt komme i gang, da de har lidt gratis temaer.

Hej "Karsten"
Nu har jeg fjernet dine links, med overoptimerede ankertekster, til DanDomains webshops fra en række  seks/syv år gamle tråde.
Jeg vil bede dig om at stoppe med at bruge Amino til linkbuilding, næste gang vil jeg ikke redigere indlægget, men blot blokere din profil
De bedste hilsner
/Brian
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:48

Brian Reinhold Jensen:

Karsten_Jensen67:

Hej "Karsten"
Nu har jeg fjernet dine links, med overoptimerede ankertekster, til DanDomains webshops fra en række  seks/syv år gamle tråde.
Jeg vil bede dig om at stoppe med at bruge Amino til linkbuilding, næste gang vil jeg ikke redigere indlægget, men blot blokere din profil
De bedste hilsner
/Brian

Hej Brian 

Har I overvejet at "lukke" gamle tråde med en alder på +2 permanent ? Synes dette sker på daglig basis herinde. 

Modsat ser jeg selvfølgelig også værdien i at gamle tråde kan genoptages, hvis indholdet måtte være relevant. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)