Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed i Aarhus - Dyrt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min onkel og hans kæreste søger en lejlighed i Aarhus deromkring da de begge har fået job i nærheden!
Men det er så pokkers dyrt og bo der! Hans kæreste er Kok, og han er multimediedesigner så de har ikke den vildeste løn kan man vel fornemme... Så sådan at give 8500 - 10000 i månedlig husleje det er ret vildt efter min mening da og da deres arbejdspladser er sådan mellem Aarhus og Ry, så kunne det være fedt hvis i havde noget eller kunne hjælpe :)!

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:49

Om der nogen hjælp? Men de er da velkommen til at sætte en annonce på min boligportal.

Mvh. John.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:41

Tjaaa det er prisniveauet, hvis du vil bo i storbyen... Men hvis de er to, så burde de sagtens kunne få det til at hænge sammen, da det er meget normalt at en lille lejlighed koster 4-5000 kr i provinsen... De skal altså kun betale halvdelen hver af de 8.500-10.000 kr...

Alternativt må de finde noget udenfor Aarhus, men det vil så kræve transport...

Og det er nærmest umuligt at finde billigere lejligheder i Aarhus, da efterspørgslen fra studeren er enorm, så priserne er efterhånden presset op i et niveau, som overgår KBH...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:46

Jep - det er pokkers dyrt. Men i det mindste har de begge løn, det er endnu sværere, at finde en fair pris på en lejlighed, som studerende. 

Kig på diverse boligportaler. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)