Hej Jonas!
Tusinde tak skal du have! Det er jeg glad for at høre.
Idé'en er at kunden skal "Add To Cart" inde på produktets side da de fleste produkter kan fås i forskellige farver og fordi der står lidt mere info derinde. De produkter der har 1 farve, kan man hurtigt bare "Add To Cart" ved at holde musen over inde i Shoppen, men det skal da helt sikker overvejes om det skal gøres mere synligt eller bare fjernes, så det kun er inde på produktets side man tilføjer produktet til "Cart"
Tak for det!
- Niclas
Fin, enkel, overskuelig. Mere mere vil jeg ikke gå ind i designet :)
Jeg er dog enige med andre i, at det kan virke ret forvirende at du skal lave mouseover, for at få "læg i kurv" knappen frem. For mit vedkommende resultarede det i, at jeg fik lagt vare i kurv istedet for bare at komme ind på produktsiden... Under normale omstændigheder er det noget der kunne få mig til at vende om og forlade butikke.
For os der er hurtigere end vores egen skygge og ikke opdager at knapperne kommer frem på billedet, kan det ikke undgåes at være et lille irritationselement... Det er en lille ting, men dog ret væseligt da det, efter min mening kan ødelægge din call-to-action effekt.
Hvis jeg var dig, ville jeg få en knap ned under billederne med, Læs mere, læg i kurv eller hvad du nu kan finde på. Det handler om, at opfordre dine besøgende til at tage handling, altså klikke ind på produktet, fylde indkøbskurven op og køre dankortet igennem.
Det var lidt feedback, håber det kunne bruges. Held og lyke med projektet :)
Mvh Thomas