Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet virksomhed - Feedback

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i dag fået lanceret min virksomheds nye webshop og kunne godt tænke mig lidt feedback hvis i har tid!
Det er min første webshop og jeg er ret tilfreds med resultatet. Jeg distribuerer produkter fra Amerika og Holland.

Punkter jeg er igang med at arbejde videre med:

- Dansk version af siden

- Større produktsortiment

- E-handelsmærket

I kan tjekke hvad virksomhedens vision og koncept er under siden "About".

Håber på en masse feedback!

- Niclas Jacobsen - www.eAcces.dk

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51

Hej :)

Det er en rigtig fin hjemmeside, enkel og lige til.

Jeg er selv ved at blive færdig med min egen webshop. Jeg skal sælge beauty produkter.

Men jeg har kæmpet lidt med hvilke fragtløsninger jeg skulle tilbyde, og post danmark var ikke til meget hjælp. Så jeg ville hører hvad du er startet ud med? 

Mvh.

Karina

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 11:00

Hej Karina!

Tak for din besked! Det er jeg glad for at høre :)

Jeg har lavet en erhvervsaftale med Post Danmark, de har nogle billigere løsninger til virksomheder hvis du kontakter deres Erhvervspost afdeling kan de få lavet et tilbud til dig på baggrund af din virksomhed. De har også et webpack system der er meget smart og som jeg klart kan anbefale.

Håber det hjalp lidt. 

- Niclas

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:03

Super sprød og minimalistisk webshop, thumbs up her fra Geeked

- Dog ved jeg ikke om du bør gøre det mere synligt at tilføje produkter til kurv - uden kunden behøver at mouse-over produkt foto.

Pøj, pøj med det!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 11:08

Jeg kunne godt tænke mig at der kom lidt flere produkter på forsiden

Din indkøbskurv er også næsten helt usynlig da den glider godt ind i baggrunden

Ellers er webshoppen meget neutral... og hvid :b
Personligt kan jeg godt lide når der er lidt mere liv i en webshop i form af farver og sådan - men det er vel en smagssag ;-) 

Set bort fra ovenstående, så kan jeg godt lide webshoppen. Der er ikke for meget bøvl og lingeri - super! :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 11:09

Hej Jonas!

Tusinde tak skal du have! Det er jeg glad for at høre.

Idé'en er at kunden skal "Add To Cart" inde på produktets side da de fleste produkter kan fås i forskellige farver og fordi der står lidt mere info derinde. De produkter der har 1 farve, kan man hurtigt bare "Add To Cart" ved at holde musen over inde i Shoppen, men det skal da helt sikker overvejes om det skal gøres mere synligt eller bare fjernes, så det kun er inde på produktets side man tilføjer produktet til "Cart"

Tak for det!

- Niclas

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 11:15

Hej Kevin!

Jeg er helt enig, indkøbskurven har det med at camouflere sig godt :)
Det skal helt sikkert overvejes om den skal gøre mere synlig.

Tusinde tak for din feedback og tid, sætter jeg stor pris på! 

- Niclas 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:22

Niclas Jacobsen:

Hej Jonas!

Tusinde tak skal du have! Det er jeg glad for at høre.

Idé'en er at kunden skal "Add To Cart" inde på produktets side da de fleste produkter kan fås i forskellige farver og fordi der står lidt mere info derinde. De produkter der har 1 farve, kan man hurtigt bare "Add To Cart" ved at holde musen over inde i Shoppen, men det skal da helt sikker overvejes om det skal gøres mere synligt eller bare fjernes, så det kun er inde på produktets side man tilføjer produktet til "Cart"

Tak for det!

- Niclas

Fin, enkel, overskuelig. Mere mere vil jeg ikke gå ind i designet :)

Jeg er dog enige med andre i, at det kan virke ret forvirende at du skal lave mouseover, for at få "læg i kurv" knappen frem. For mit vedkommende resultarede det i, at jeg fik lagt vare i kurv istedet for bare at komme ind på produktsiden... Under normale omstændigheder er det noget der kunne få mig til at vende om og forlade butikke.

For os der er hurtigere end vores egen skygge og ikke opdager at knapperne kommer frem på billedet, kan det ikke undgåes at være et lille irritationselement... Det er en lille ting, men dog ret væseligt da det, efter min mening kan ødelægge din call-to-action effekt.

Hvis jeg var dig, ville jeg få en knap ned under billederne med, Læs mere, læg i kurv eller hvad du nu kan finde på. Det handler om, at opfordre dine besøgende til at tage handling, altså klikke ind på produktet, fylde indkøbskurven op og køre dankortet igennem.

Det var lidt feedback, håber det kunne bruges. Held og lyke med projektet :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35

Tusind tak:)

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Lækker hjemmeside.

FORSIDEN.

1. Farven på den helt øverste bar, har en lilla/rød tone i som du burde fjerne eller gøre mindre tydelig.

2. Priserne under "latest products" er der noget galt med, når jeg ser det så er det første jeg tænker på en af de der "auction sites"

3. De 4 ikoner i bunden. Brug kun overskriften, og gør sådan at man kan klikke på ikonet og SÅ får man adgang til den information der står under overskriften nu. ELLERS placer teksten nedenunder og overskriften over ikonet. Prøv i hvert fald at lege lidt med det, der ET ELLER ANDET der ikke fungerer.

SHOP.

1. Igen er der noget ved priserne der ser "discount / auction site" ud.

2. Når man holder musen over et produkt står der "select options" - Skift det til "View"

3. Sæt et indkøbsvogn/kurv ikon ved kurven.

Mvh. Bertil Boisen.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)