Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS eller Paypal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad ønsker kunderne, PBS eller PayPal. Jeg bruger nu udelukkende Paypal i min shop. Det er kun Danske kunder jeg har handlet med ind til videre, og jeg bruger selv PayPal når jeg køber noget på nettet, når først man er oprettet er det hurtigere end at bruger kort.

Men hvad mener størstedelen af kunderne, der er masser af meninger her på Amino omkring emnet, men meningerne kommer fra den som selv har shop eller anden erfaring med handel. 

MEN hvad med Fru. Jensen og Hr. Hansen og deres sammenbragte børn (den moderne familie ;)) hvad ønsker de, er der nogle som har nogle erfaringer om det ????

Er der mange som vælger fra, når de ikke kan betale direkte med kort ?? Bliver nogle kunder skræmte af at skulle igennem endnu et system ??? Jeg har lavet en vejledning, på siden, men virker det... jeg har svært ved at vurdere om der smutter nogle handler ved at men ikke kan betale med kort direkte i shoppen.

Som jeg ser det skal der sendes for nogle tusinde ud over "disken" for at PBS betaler sig, MEN har man råt til at lade være.

Håber på nogle gode svar :)

Men Venlig Hilsen

smarteting.dk 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:23

Hej Smarteting.

Nu kan jeg kun snakke ud fra mit synspunkt af situation omkring PBS / Nets.

Jeg driver selv en webshop og inden jeg åbnede den, stod jeg også med samme tanke. Mit synspunkt på det, var at jeg tror at mangle vælger fra, hvis de skal benytte Paypal til at betale på en webshop. Jeg tror rigtig mange danskere, føler sig trykke med at benytte Nets ( Men er ikke sikker ) .. Jeg ville personligt selv vælge fra, hvis jeg skulle bruge Paypal og hvorfor ved jeg egentlig ikke. Jeg kan godt lide det med, at en webshop er godkendt af Nets, det skaber trykhed hos mig. Og jeg kender udemærket godt Paypal og benytter det også selv, til at modtage nogle betalinger fra noget affiliate fra USA ..

Jeg tror at du vil kunne øge konverteringen ved at få alle betalingskort på din webshop istedet for at benytte PayPal .. Det er min mening :)

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Jeg tror som Martin også nævner at Nets/PBS vil øge konverteringen på din webshop, så hvis det giver mening i forhold til dit budget at have en aftale med Nets er det nok at anbefalde det, men når man starter ud kan PayPal klart anbefaldes da man slipper for en dyr Nets aftale :)

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 21:38

Min erfaring siger mig også at brugen af PayPal i Danmark i Danske shops for den sags skyld, er ikke ligeså godt som PBS. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor, men jeg vil mene at folk ikke synes PayPal er sikkert.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:48

Jeg tror min omsætning ville stige med 20% hvis jeg fik Nets.

Folk vælger mig helt klart fra i en eller anden ustrækning p.g.a. Paypal.

Desværre har jeg ikke lige de 75.000 PBS vil have i kontant sikkerhed, ellers var jeg kunde.

PBS er forresten også billigere hvis folk bruger Dankort, end PBS, da gebyret på dankort transaktioner er meget billigt.

Dog er der årsgebyrer, ansøgningsgebyrer m.v. som smadrer regnestykket for de helt små onlinebutikker.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 22:13

Hej Martin

Tak for svar.

Præcis samme tanker, man ville jo nok egentlig selv vælge PayPal fra.. og hvorfor... tja.. Men ville vi, så vil mange andre sikkert også.

Min anelse er så nok ikke helt forkert, PBS er at foretrække, så igen, har man mon råd til at lade være ? 

Fin shop du har :)

Med Venlig Hilsen 

Kenny

Smarteting.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)