Hej Hvad ønsker kunderne, PBS eller PayPal. Jeg bruger nu udelukkende Paypal i min shop. Det er kun Danske kunder jeg har handlet med ind til videre, og jeg bruger selv PayPal når jeg køber noget på nettet, når først man er oprettet er det hurtigere end at bruger kort. Men hvad mener størstedelen af kunderne, der er masser af meninger her på Amino omkring emnet, men meningerne kommer fra den som selv har shop eller anden erfaring med handel. MEN hvad med Fru. Jensen og Hr. Hansen og deres sammenbragte børn (den moderne familie ;)) hvad ønsker de, er der nogle som har nogle erfaringer om det ???? Er der mange som vælger fra, når de ikke kan betale direkte med kort ?? Bliver nogle kunder skræmte af at skulle igennem endnu et system ??? Jeg har lavet en vejledning, på siden, men virker det... jeg har svært ved at vurdere om der smutter nogle handler ved at men ikke kan betale med kort direkte i shoppen. Som jeg ser det skal der sendes for nogle tusinde ud over "disken" for at PBS betaler sig, MEN har man råt til at lade være. Håber på nogle gode svar :) Men Venlig Hilsen |
Hej Smarteting.
Nu kan jeg kun snakke ud fra mit synspunkt af situation omkring PBS / Nets.
Jeg driver selv en webshop og inden jeg åbnede den, stod jeg også med samme tanke. Mit synspunkt på det, var at jeg tror at mangle vælger fra, hvis de skal benytte Paypal til at betale på en webshop. Jeg tror rigtig mange danskere, føler sig trykke med at benytte Nets ( Men er ikke sikker ) .. Jeg ville personligt selv vælge fra, hvis jeg skulle bruge Paypal og hvorfor ved jeg egentlig ikke. Jeg kan godt lide det med, at en webshop er godkendt af Nets, det skaber trykhed hos mig. Og jeg kender udemærket godt Paypal og benytter det også selv, til at modtage nogle betalinger fra noget affiliate fra USA ..
Jeg tror at du vil kunne øge konverteringen ved at få alle betalingskort på din webshop istedet for at benytte PayPal .. Det er min mening :)
Held og lykke
/Martin