Hej Amino folk, Nu er den gal igen, jeg skal bruge noget hjælp til min hjemmeside eller tech blog, da jeg mangler nogle gode idéer til hvad jeg skal arbejde hen imod. Så jeg håber i vil hjælpe mig, bedst muligt. Jeg ejer hjemmesiden: http://geekfp.com/ - det er en tech blog hvor der bliver skrevet artikler, anmeldelser og nyheder om teknologi (hardware, software og gadgets). Lige for tiden er jeg den eneste der skriver på siden, da jeg desværre ikke har været for heldig med indtjening til at hyre nogle skribenter. Dog ser jeg nu en mulighed til at få en god idé til at tjene de hårdt manglede penge. (nej kapital er ikke en mulighed med mit budget). Jeg har set en stor fremgang i besøgstal, og ligger nu passivt på 200+ besøgende om dagen. Regner dog med at nå en 500+ passivt indenfor kort tid. Siden ligger som pagerank 3, og de fleste besøgende er fra google, dernæst kommer vores facebook side med 1000+ likes. Min side er sponsoreret af diverse producenter som Steelseries, Zowie, Ozonegaming og der er flere på vej ind, går lige for tiden efter at skaffe nogle mere hardware baseret producenter som Gigabyte, Asus, EVGA osv. Vi har et nyt design på vej ind, og vores mission er at gøre det hele mere simpelt og anvendeligt. Dertil skal annonceringer og sociale ikoner placeres strategisk, uden at få siden til at ligne en pengemaskine. Det hele lyder meget godt, men jeg har ET stort problem - jeg kører næsten solo, og eftersom dette er mit første projekt er min viden ikke nok til at få siden helt op. Jeg skal have ansat en stab, men er meget i tvivl om hvordan jeg får det hele skruet sammen. Det jeg kan tilbyde er jo nemlig ingenting, har ingen kapital og procenter er ikke meget værd hvis der ikke kommer noget ud af det. Hvordan ville i gribe opgaven an? Alt hjælp til min side er velkommen! Tak på forhånd til alle. Hilsen, |
Hej Mikkel.
Jeg vil gerne arbejde for dig, hvis jeg til gengæld må beholde de ting der skal testes:) send en PM med din email hvis du er interesseret