som har lavet deres egen "trustpilot". Tandblegning.com har jo en fast overskrift tildelt de forskellige stjerner det kunne man jo udvide til at man "påtvinge" ens keywords / fraser ind i kundens anmeldelse, evt. i starten. det skulle gerne give noget til google.
Jeg ville ikke bruge deres løsning. Synes ikke, at det virker særligt troværdigt, at de selv er herre over, hvilke anmeldelser, der kommer op. Et flot 5 stjernet Trustpilot banner vil fungere meget bedre :)
Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!
Jeg ville ikke bruge deres løsning. Synes ikke, at det virker særligt troværdigt, at de selv er herre over, hvilke anmeldelser, der kommer op. Et flot 5 stjernet Trustpilot banner vil fungere meget bedre :)
Jeg synes det virker fint troværdigt, der vises faktisk anmeldelser uden fem stjerner. Blandt andet én med tre stjerner, og det er jo intet nyt at folk kan vurdere indhold/produkter på hjemmesider.
Jeg synes det virker fint troværdigt, der vises faktisk anmeldelser uden fem stjerner. Blandt andet én med tre stjerner, og det er jo intet nyt at folk kan vurdere indhold/produkter på hjemmesider.
Hvad synes du saa om ideen at "påtvinge" ens keywords / fraser ind i kundens anmeldelse, evt. i starten ? Saa hvis man sælger rundstykker kunne sætningerne starte med:
"Mine rundstykker var ......."
Vil det komme til at virke underligt paa læserne ?
Hvad er den store forskel ? Hvis man køber en af trustpilots abonnementer kan man jo selv påvirke hvilke anmeldelser der vises først. Tag bare som eksempel KomogVind.dk. De har vildt mange dårlige anmeldelser, og alligevel bliver de vist som noget af det sidste. Så den troværdighed som Trustpilot havde engang syntes jeg er gået meget af. Personligt læser jeg ofte andre kunders udtalelser.
man kan lave eget forum på egen side at der sker mere aktivitet noget egen side er betyder en del i seo
lad kunderne skrive på dit eget hvad syens de om dit produkt , lad folk spørge om dit produkt så det også virker som et suport forum det vil give massevise gevinster i seo
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows