Der er ellers mange... - Forbrugeren betaler først efter modtagelsen af varen. Dvs det giver mere tryghed Du kan lave en lang liste af fordele... |
HDam:
Og det bygger du på?
Der er ellers mange... - Forbrugeren betaler først efter modtagelsen af varen. Dvs det giver mere tryghed Du kan lave en lang liste af fordele... |
går ud fra at det fungere på samme måde som f. eks Coface, og det bliver meget brugt. |
Yup, men var måske en smule upræcis i mit spørgsmål... Hvad bygger du på, at det ik er en lysende ide til private? |
Nu er jeg selvfinansierende og svarer derfor kun ud fra det generelle omkring selve fakturabetalingsmåden og ikke økonomien jf. andre betalingsudbydere. Fakturabetaling er en udmærket måde at sælge varer på, forbrugerne er så absolut klar til det. Spørgsmålet er så bare om DU er klar til det. Jeg bruger fakturabetaling proaktivt, ved simpelthen at tilbyde kunden relaterede varer som kan tilbagesendes med vedlagte pakkelabel, og jeg bruger en kartontype (indpakning) som snildt kan genbruges til returforsendelsen. Varerne går i PD-døgnboksen, og det gør det nemt og bekvemt for forbrugeren, - også ved returneringen. Afbetaling (typisk 3 fakturarer) giver så absolut et positivt mersalg, og jeg har absolut kun gode erfaringer med fuldbyrdelse af fakturabetaling, men som i al anden forretning skal man jo spore sig ind på hvad kunderne ville finde bekvemt og smart, - og så bruge sit eget købmandsskab omkring princippet "gyngerne og karussellerne" - det er en evig klassiker der altid vil være gangbar. Man kan jo kaste tusindvis af kroner efter betalingsudbyderne, men det er jo også tilladt at være lidt opfindsom selv. Michael |
Det ser faktisk rigtig spændende ud, kunne godt forestille mig at få det integreret på vores webshop, når det er mere udbredt :) |
I Sverige er der den fordel for webshoppen og ex. Klarna at man ret nemt kan sende forbrugeren til inkasso for selv små beløb. Kronofogeden. |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl