Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en ung gut fra Nordsjælland på 14 år. Jeg har i lang tid villet starte min egen virksomhed, og kunne opnå en seriøs indkomst. Jeg har foreskellige ideer, men det er som om de er "taget". Hvis i har lyst, ville jeg meget gerne bede jer om at give foreslag til evt. et produkt jeg kunne udvikle eller noget. 

Er åben for ALLE foreslag, og håber i vil hjælpe. 

Venlig hilsen, Ung gut på 14.

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:59

Brug en 4-5 år på at udvikle dig selv og lære noget udenad. Så er du rigtig godt hjulpet på vej :)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:45

Alle gode ideer er som regel taget. Læs en masse bøger om business, hjemmesider, SEO, osv. Og giv dig i kast med noget som DU er god til.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:50

Sørg for at lære så meget fremmedsprog du kan mens du er ung og det er nemt at lære, det vil du blive glad for senere. Bedste investering du kan gøre.

Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:05

Spar på de penge du har nu og tag i mod gode råd fra andre. 

En rigtig godt at have mange ideer til projekter.
Jeg husker selv da jeg var 14 hvordan mit hoved altid kørte rundt.

Det bedste råd jeg kan give dig er at spare penge op. Hvis du en dag får en rigtig god ide er penge noget man tit skal bruge for at udleve sin drøm.
Som der er flere der allerede har skrevet så læs en masse bøger, lær for guds skyld Engelsk rigtig godt. Verden bliver mere og mere digital fra dag til dag så sæt dig ind i den digitale verden. Med det mener jeg læs om SEO, online marketing ovs. 

Lad dig ikke slå ud af begynder fejl. 
Du vil meget garenti lave mange fejl i starten men frygt ej, der er altid en læsning på problemet. Man skal bare tænke sig godt om. 

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:06

Det er jo bare en træls alder, man kan selvfølgelig læse og indskaffe en masse viden, men det vil jo tage lang tid før vi kommer ud på arbejdsmarkedet. Jeg personligt har det på samme med måde som "Ung gut på 14". Jeg er 17 år læst 3 forskellige bøger om business, fulgt med i diverse debatter på Amino.dk, men stadig ikke kunne bruge specielt meget af det i praksis. Og jeg vil først kunne bruge det om lang tid, så nu sidder jeg bare og venter. :( 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:36

Hej Simon Frank.

Hvad holder dig tilbage? Er der ikke noget som du er god til ? Mulighederne kommer sjældent dumpede af sig selv, du skal aktivt søge dem.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 08:37

Hej mansur!

Du kan jo først starte en virksomhed som 18-årig så jeg ville varmt anbefale dig at spare en masse penge op samt begynde at skrive alle de idé'er du kommer på ned. Man skal ikke søge idé'er som andre folk finder på, du er nødsaget til at komme på noget selv, som du også mener er interessant og noget du vil lægge en masse tid og kræfter i. Sæt Amino.dk som din startside eller som en ekstra side der skal starte når du åbner din internet browser, og følg med i de mange indlæg der kommer hver dag. Der er meget du kan lære bare ved at følge med i en masse indlæg og der kan dukke nogle idé'er op af og til. :)

Held og lykke! 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:45

Hejsa Trådstarter

Tip 1: Brug kun 9kr når du tjener 10kr
Tip 2: Sæt dig VÆK fra computeren, se ud over landskabet og find en idé der ikke er taget, eller som kan forfines grundigt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)