Mikkel Mikjær Christensen:
jeg synes pæn side 
men jeg mangler lidt hvem er det der bag siden altså en om jer
virksomhed info cvr nummer og adresse info , synes jeg giver siden meget troværdighed , hvad jeg ved har i cvr nummer så frem med det både på kontakt siden og i fodnoten på jeres side.
Helt enig ... det kommer også, men jeg tvivler på at bloggerne kigger efter det.
Jeg tror tværtimod, at der er mange, der vil kigge efter dette. Jeg kan i hvert fald se, at jeg ikke er den eneste, der har savnet dette i gennemgangen af sitet.
Ideen er glimrende og opbygningen er dejlig overskuelig. Designet er også ret lækkert, så umiddelbart tænker jeg, at der må sidde nogle forholdsvis dygtige mennesker bag. Men når der ikke er nogen, der står frem som en tydelig afsender, så afholder det mig fra at melde mig.
Der skal sikkert nok være nogen, som ikke går op den slags, men bare ser sit snit til at tjene en lille skilling. Men troværdighed er virkelig vigtigt - især når der er penge involveret.
Når det så er sagt, så synes jeg at sitet er rigtig fint. Den lille animation - eller hvad man skal kalde den - på forsiden, er rigtig sød
Og den forklarer, hvad det hele går ud på, på en letforståelig måde. Dog synes jeg, at den henvender sig meget til kvinder - både pga. "Helle" som case, men også fordi hun netop er en kvinde med lyserødt hårbånd 
Kunne man måske køre en form for rotation, så "computer/musik/film-nørden" også føler sig tiltrukket af konceptet?
Det er vist nævnt før, men når der kommer mere gang i biksen, så kunne det være super med nogle referencer - enten et udpluk af bloggere, så virksomheder kan se, hvad der er at vælge imellem. Men også et udvalg af virksomheder, så bloggerne kan se, hvad de kan forvente at skulle skrive om.
Held og lykke med biksen.