Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skyd min side ned. feedback på min side før opstart

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rygestopdoc.dk

rygestopdoc.dk:

Den ser ikke så professionel ud, og føler mig lidt krænket over den hele tiden prøver at spore mig via gps(sagde nej hver gang den spurgte). Jeg havde desuden en del problemer med at finde ud af hvad det er man kan med det kort, ud og at det havde noget med alkohol at gøre.

Sikkert et godt koncept, men efter min mening har du masser af arbejde at gøre.

hvad skal der til før den ser proffesionel ud i dine øjne?

hvordan vil du hurtigere forklare folk hvad det handler om?

Tak for din tid

MVh Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 17:19

Hej Lone.

Lone Ginnerup:
Jeg blev gal på dig efter ganske få sekunder.

Det var da ikke så godt. heldigvis sidder jeg i københavn :)

Lone Ginnerup:
For at kunne give dig en ordentlig feedback, klikkede jeg mig rundt på dit site. Når jeg een gang har sagt nej til at blive tracket, så skal du altså ikke spørge mig igen.

Jeg ved ikke hvorfor den bliver ved med at spørge. det irriterede også mig selv så jeg sørgede for at den kun spurgte een gang. og det gør den også på min computer, så hvorfor den spørger jer flere gange skal jeg lige finde ud af, så du ikke er sur på mig længere :)

Lone Ginnerup:
Det skulle ikke undre mig om din idé er ganske god til unge mennesker, men du skal nok have skaffet backup i form af værtshuse der gider være med på legen. Jeg prøvede med mange forskellige postnumre, men fandt ikke et eneste sted, hvor der var rabatter at få. Kan du ikke her i tråden fortælle hvilke(t) postnumre, man skal skrive for at komme videre?

Den søgefunktion bliver også fjernet nu. 

nedenunder søgefunktionen kan man se de barer som er med i ordningen

Tak for din tid og undskyld :)

Mvh Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 17:21

J. Deleuran:

Too late; med et aktivt link - har du lavet brøleren, så er det lige meget om du skriver nej-nej-nej eller dette i ankerteksten,

ethvert aktivt link vil trigge Store-G til at sniffe din url.

Hvordan kunne jeg så have gjort?

Mvh Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 17:27

Hej Sadeq

Sadeq Alwan:

rygestopdoc.dk:
Den ser ikke så professionel ud, og føler mig lidt krænket over den hele tiden prøver at spore mig via gps(sagde nej hver gang den spurgte).

Jeg har det på samme måde.

Som sagt så prøver jeg at få styr på det med at den hele tiden spørger jer. den spørger nemlig kun mig een gang.

Sadeq Alwan:
Derudover så få dog flere aftaler i hus og skriv hvor meget man egentlig sparer. Jeg ville personligt ikke være særlig fristet, når jeg ser at jeg kun kan bruge det 6 steder i landet. Jeg synes at du burde vente med at lancere konceptet indtil du har en del flere aftaler. Jeg kan se at 4 liter fadøl koster 200 kroner i Roskilde, men hvor meget koster det uden

jeg arbejder på at få at stillet nogle regnestykker op der viser hvad man sparer. har du nogle idder til hvordan man ellers kunne gøre?

Sadeq Alwan:
Vær lidt mere åben omkring prisen. På forsiden stod der 50 kr. og det var da helt vildt billigt, men når jeg kommer til kassen, så får jeg af vide, at det koster 360 kr. for 6 måneder. Hvorfor har man ikke muligheden for at betale for 3 måneder? Hvis kortet er så godt, så vil folk jo forlænge

Der er fordi at vi laver 1 kort per år, hvis folk kunne nøjes med kun at betale en måned af gangen, så ville folk jo bare opsige efter 1 måned, lade være med at sende kortet tilbage og vupti så har de gratis kort resten af året..

Hvis du har andre løsninger, så hører jeg dem meget gerne

Tak for din tid og dine råd

Mvh Daniel

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 17:31

og til jer alle sammen.

Hvis nogle af jer mener at i har en fed ide eller ændring til design og brugervenlighed og I selvfølgelig kan lave det. Så vil jeg meget gerne høre om jeres ideer og priser i en pb.

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:39

Jeg faldt lige over at der er en sort/grå boks midt i det hele som er tom? Skal der ikke også gøres noget ved den?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:14

Aeroe:
Der er fordi at vi laver 1 kort per år, hvis folk kunne nøjes med kun at betale en måned af gangen, så ville folk jo bare opsige efter 1 måned, lade være med at sende kortet tilbage og vupti så har de gratis kort resten af året..

Er det ikke muligt at have en korttrykker på skrivebordet, der kan smide datoer på alt afhængig af hvor lang tid kunden ønsker at betale frem? Så skal I blot melde ud til jeres gå-i-byen-steder, at de skal huske at kontrollere datoer på kortene.
Eller f.eks. tre standardkort, et bronze, et sølv og et guld.
Bronze kan der stå: "Fede rabatter i 3 måneder fra d.________"
Ligeledes med sølv og guld, bare 6 og 12 måneder.

Just brainstorming here. Men det vil i hvert fald løse denne problemstilling og give dine kunder mere fleksibilitet. Og fleksibilitet = God kundeservice. :)

Jeg har intet andet at sige, som ikke allerede er blevet sagt.

Go' vind.

/ Casper

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:01

Ubehageligt at den spørg efter ens lokation lige når siden har loadet - Tror det vil forbedre din bounce-rate hvis du først implementerede den det sted hvor den vil være relevant (som den forhåbentlig er et eller andet sted, da du ellers skal ikke bruge den til noget).

Synes det er irriterende man ikke kan se hvor meget rabat man får de forskellige steder.

Det ser ikke godt ud, at siden med nyheder helt tom - Enten skal du fjerne siden, eller også skal du skrive nogle artikler til den.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:42

Synes ikke farverne på siden er så gode.

Derudover burde I nok få flere aftaler i hus - start evt. i hovedstadsområdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Find en anden skrifttype. (Den minder mig om en hjemmeside man kan lave gratis ved hjælp af alle mulige grimme skabeloner på nettet)

Fjern den der "øl-maskot" der er i siden.

Prøv evt. at tage det der guldkort i toppen af siden, og skalér det en smule ned, og sæt det ud i venstre side. Så du kan gøre selve index boksen større.

- En lille index-boks virker som en lille butik, en stor index-boks virker som en stor butik i overført betydning.

(Tænk over, hvad for en følelse du får når du går ind i en lille butik vs. en stor butik med samme udvalg) Den lille butik virker lidt mere hyggelig og "hjemmelavet", hvorimod den store butik virker mere ja, you get the point...)

Ud fra dit design at dømme, så lægger du vægt på en eksklusiv og strømlinet bar, frem for en lille hyggelig pub.

- Størrelsen på din side og den måde det hele er sat op på, giver et indtryk af en lille hyggelig pub med moderne inventar = Underligt.

Jeg håber du forstår mig.

Kontakt mig over en privat besked, hvis du vil have dit layout opdateret.

Så finder vi en billig pris på det.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)