Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skyd min side ned. feedback på min side før opstart

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg oprettde en tråd igår med en forkert overskrift. der var ikke meget trafik, derfor prøøver jeg lige igen

håber at det er iorden

Jeg søger nogle råd til hvordan jeg kan gøre dette site flottere/bedre og mere brugervenligt??

Så bare giv mig alt hvad i tænker på? 

Jeg har valgt ikke at skrive navn på sitet af hensyn til søgemaskinerne.  

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:30

Hej Aroe.

1) kan ikke lide dit valg af skrifttype

2) ikke særlig mange tilbud? Tjekkede Kolding og Odense hvor den intet resultat gav.

3) kan ikke lide formuleringen "For bare 50 kroner om måneden får du dette lækre guldkort" -> minder alt for meget om de der guldreklamer i TV som siger "og du får denne GRATIS konvolut med"

4) Ikke sikker på jeg forstår hvad den store grå kasse laver på forsiden.

5) ligner bare generalt en inaktiv side

6) CVR-nummer?

7) Mere info omkring hvem der står bag siden

8) evt. telefonnummer

9) Eksempler på hvor folk har sparet penge.

10) Hvordan afregnes der? hæver i automatisk penge og hvordan stopper man sit abonnement igen?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 12:32

hej

Jeg synes der er en flot side og en god ide', jeg vil nok starte med at kontakte nogle steder som kan give nogle fordele inden jeg begynder at sælge kort

Hvad er for en stor mørke grå firkant der er på forsiden, skulle det være et billede?

Held og lykke!

Vh

Bent Olsen

www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 12:48

Hej Casper og tyllegris

tak for jeres tid 

1) hvilken skrifttype vil du foreslå?

2) det er fordi at vi endnu ikke er i Kolding og Odense :) Kig lige under søgefeltet, der er står de barer listet som vi har aftaler med

3) kan godt se hvad du mener Casper. det skal væk, er der en anden vending man kan forklare det bedre med. man betaler for et år så det var bare for at forklare hvad det svarer til om måneden

4) den grå kasse er et slideshow. beværtningerne ligger billeder ind og vælger et "annonce billede" dette billede bliver vist på forsiden. medlemmerne ser kun "annoncebillederne" for barerne i nærheden. derfor at siden spørg om placering i starten

6)det står i handelsbetingelser men jeg smider det i bunden

7) mere info? mener du lidt tekst om os? der er jo billeder af os inde i kontakt siden

8) telefon nummeret står også i kontakt siden men det ryger også i bunden så

9) det er også planen

10) det står også i handelsbetingelserne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52

jeg kan slet ikke se steder i dækker når man kigger rundt på siden , jeg kan se få steder der står Rødovre Holte Roskilde Hvidovre , Brønshøj de står med skrift lige under søge felt som eksempler på hvad i dækker , , hvis det de eneste steder må meget satse på at få flere beværtninger køre google adwords og alt muligt    

man klikker løs massevis byer og der kommer intet op , var det ikke en ide frem med hvor i dækker meget mere , jeg prøvet og atter prøvet Esbjerg Aalborg Århus , Næstved Skanderborg Horsens Frederikshavn ringsted skal jeg prøve alle Danmarks byer  jeg er meget sikker på søge funktion forvirre mere end den formidler videre frem med på en pæn liste hvad i dækker og når i er rimelige landsdækkende så lav den søgefunktion

ens titlen hele siden igennem det er ikke ideelt i søgemaskinerne lav alle undersiderne forskellige det giver mere i google og der kan sagtens stå mere end 1 ord i titlen google viser op til 70 tegn nu så udnyt det .

kontakt siden frem med jeres cvr nummer og lig det gerne også i jeres fodnoten på siden , samme med et hoved telefon nummer til jer

social medier kunne jeg ikke rigtigt se på siden , der kommer kun 1 gang op facebook på forsiden , men husk især google plus på siden da den betyder noget i søgeord optimering at der er nogle der plusser en , så det kan virkelige give meget sådan en plus side og man kan like din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:45

Den ser ikke så professionel ud, og føler mig lidt krænket over den hele tiden prøver at spore mig via gps(sagde nej hver gang den spurgte). Jeg havde desuden en del problemer med at finde ud af hvad det er man kan med det kort, ud og at det havde noget med alkohol at gøre.

Sikkert et godt koncept, men efter min mening har du masser af arbejde at gøre.

rygestop dag for dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:31

Jeg blev gal på dig efter ganske få sekunder.

For at kunne give dig en ordentlig feedback, klikkede jeg mig rundt på dit site. Når jeg een gang har sagt nej til at blive tracket, så skal du altså ikke spørge mig igen.

Det skulle ikke undre mig om din idé er ganske god til unge mennesker, men du skal nok have skaffet backup i form af værtshuse der gider være med på legen. Jeg prøvede med mange forskellige postnumre, men fandt ikke et eneste sted, hvor der var rabatter at få. Kan du ikke her i tråden fortælle hvilke(t) postnumre, man skal skrive for at komme videre?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:40

Aeroe:

Jeg søger nogle råd til hvordan jeg kan gøre dette site flottere/bedre og mere brugervenligt??

Så bare giv mig alt hvad i tænker på? 

Jeg har valgt ikke at skrive navn på sitet af hensyn til søgemaskinerne.  

Too late; med et aktivt link - har du lavet brøleren, så er det lige meget om du skriver nej-nej-nej eller dette i ankerteksten,

ethvert aktivt link vil trigge Store-G til at sniffe din url.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:54

rygestopdoc.dk:
Den ser ikke så professionel ud, og føler mig lidt krænket over den hele tiden prøver at spore mig via gps(sagde nej hver gang den spurgte).

Jeg har det på samme måde.

Derudover så få dog flere aftaler i hus og skriv hvor meget man egentlig sparer. Jeg ville personligt ikke være særlig fristet, når jeg ser at jeg kun kan bruge det 6 steder i landet. Jeg synes at du burde vente med at lancere konceptet indtil du har en del flere aftaler. Jeg kan se at 4 liter fadøl koster 200 kroner i Roskilde, men hvor meget koster det uden BoozeCard? 

Vær lidt mere åben omkring prisen. På forsiden stod der 50 kr. og det var da helt vildt billigt, men når jeg kommer til kassen, så får jeg af vide, at det koster 360 kr. for 6 måneder. Hvorfor har man ikke muligheden for at betale for 3 måneder? Hvis kortet er så godt, så vil folk jo forlænge. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Skrevet kl. 17:11

Hej Mikael

Mikael christiansen:
jeg kan slet ikke se steder i dækker når man kigger rundt på siden , jeg kan se få steder der står Rødovre Holte Roskilde Hvidovre , Brønshøj de står med skrift lige under søge felt som eksempler på hvad i dækker

Ja den søgefunktion må væk.

Mikael christiansen:
ens titlen hele siden igennem det er ikke ideelt i søgemaskinerne lav alle undersiderne forskellige det giver mere i google og der kan sagtens stå mere end 1 ord i titlen google viser op til 70 tegn nu så udnyt det .

Skal ske

Mikael christiansen:
kontakt siden frem med jeres cvr nummer og lig det gerne også i jeres fodnoten på siden , samme med et hoved telefon nummer til jer

Det var der også en der nævnte tidligere i tråden, så det er sat i værk

Mikael christiansen:
social medier kunne jeg ikke rigtigt se på siden , der kommer kun 1 gang op facebook på forsiden , men husk især google plus på siden da den betyder noget i søgeord optimering at der er nogle der plusser en , så det kan virkelige give meget sådan en plus side og man kan like din side

Vi har facebook og twitter og de andre er undervejs

Tak for din tid og dine råd :)

Mvh

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)