Jeg har læst din
tråd, om dropshipping - rigtig indholdsrig.
Lyder meget simpel, og vi vil umiddelbart holde os væk fra tøj. Men hvilke områder vil du anbefale? Holder ideen med parfume elller solbriller?
Tøj er bare noget lort, når det gælder dropshipping pga reglerne angående bytteret/returret, og længere er den bare ik hehe
Du kan sagtens sælge parfumer eller solbriller, men jeg ville revurdere konceptet evt. I stedet for at starte ud med 1000 forskellige parfumer fra alle de kendte mærker, så var det måske en bedre ide, at tage de 10-15 bedst sælgende, og så købe et lager hjem af disse. Du vil få en højere profit, og det er alligevel disse parfumer, som der bliver solgt flest af. Jeg mener at de 15 bedst sælgende til henholdvis mænd og kvinder står for 70-75% af alt parfume salg! Så hvorfor have 1000 forskellige, hvis du kan være den bedste indenfor 15-30? Du går måske glip af nogle salg, men hvis du er den bedste, så vinder du også mange salg på den konto!
Det var bare et lille eksempel 
Lige en sidste ting:
Lad os antage vi vil sælge solbriller og har lavet en dropshipping aftale med en engelsk Webshop, er priserne fastsat efter deres Webshop, alt det skal vi betale for dem eller er den en indviduel sag mellem os og webshoppen?
Jeg forstår ik lige dit sidste spørgsmål. Priserne skal nødvendigvis ik være de samme, som hos din leverandør. Du kan sagtens tage xxx kr mere, men det gør blot at prisen er knap så konkurrencedygtig.
Du har ansvaret overfor kunden på alle måder, og du skal huske, at hvis du laver en aftale med et engelsk firma, så er momsen i UK kun 15%, så dine priser vil under alle omstændigheder være 10% højere end deres alene på momsdifferencen...