|
Den er set Jonas, men har desværre endnu ikke fundet firmanavn af den grund :/
Den er set Jonas, men har desværre endnu ikke fundet firmanavn af den grund :/ |
Hej Jonas Jeg synes Think Loud er det bedste af de tre bud men som det tidligere er skrevet er jeg faktisk mere for ThinkLoud i et ord. Kom i gang med virksomheden - navnet kan du altid ændre senere hvis du kommer på noget bedre. 1 måned er lang tid at tænke over et navn.
Mange hilsener Hamoun |
Imx: mange tak for dit synspunkt og mange tak for lykken fremad :) Rolf: Jae, det kunne være en mulighed, men det er svært og så kommer nok blot yderligere tidsforbrug oveni |
Jeg er enig med Poul! Bonto var det første jeg ville vælge, det er nemt at huske og så gør det da ikke noget at det Der er mange virksomheder der hedder noget der overhovedet ikke har noget at gøre med det de laver. Martin Thorborg har på et tidspunkt, i en af sine mange gode video indlæg på youtube, Jeg finder lige indlægget og smider det på her :-) Mvh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej Jonas Det var præcis den thorborg video jeg tænkte på da jeg skrev mit svar. Fedt at du fandt det :-) |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Ja, det er sandt det er lang tid. Men det er også mest fordi jeg ønsker at ramme den lige i måsen første gang, så jeg kan starte med at bygge et godt brand op. Må jeg spørge, hvorfor Thinkloud virker godt for dig? |
Jonas har smidt det på :-) Mvh Jens |
Ja, det er rigtigt. Men kan kan folk huske et navn som Bonto, nu når ordkombinationen er så enkel og ligger sig op af for mange lignende firmanavne. Er lidt bange for kunder ikke kan skelne, hvis de ikke allerede har kendskab til virksomheden? |
Flere der har nogle synspunkter til navnene: Bonto Pravour Think Loud |