Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket virksomhedsnavn er bedst?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vigtig er det med firmanavn?

Jeg vil mene at firmanavn godt kan hedde en ting og så kan man have en hjemmeside der hedder noget andet og man brander det og det er så firmaet der står bag.

Hvis man kun vil lave en ting og firmanavnet skal afspejle dette er det supervigtigt med firmanavnet.

Hvis du laver et supergodt firma, der leverer en supergod service/produkt, så er firmanavnet
ikke særlig vigtigt, de skal nok finde dig!

Hvis du vil brande firmaet hele tiden istedet for dine produkter/services skal det lyde godt og være kort og præcist.

Jeg syntes Pravour appellerer til en målgruppe der har finere smag og kan lide kvalitet, så er det det du vil levere er det nok smartest.

Bonto er lidt neutral og det kunne være alt fra tømrervirksomhed til salg af elastik!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:05

Thomas mener du at f.eks. Pravour er kort nok eller mener du man skal helt ned på 4-5 bogstaver?
- jeg er lidt bange for at Pravour måske kan give stave problemer, hvad tænker du om det?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 18:06

ThinkLoud er min favorit.

Bonto synes jeg ikke lyder specielt godt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:16

Jonas Krogslund Jensen:

Thomas mener du at f.eks. Pravour er kort nok eller mener du man skal helt ned på 4-5 bogstaver?
- jeg er lidt bange for at Pravour måske kan give stave problemer, hvad tænker du om det?

Pravour er fint kort og med kun to stavelser, der lyder godt i øret og nemt at udtale - dog vil de fleste nok høre det som Bravour, 

måske du skulle snuppe det istedet(ved dog ikke om det er taget) :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:16

Personligt synes jeg ikke firmanavnet er det vigtigste...

Men hvis jeg alligevel skulle komme med noget respons synes jeg Pravour lyder ret dumt til det firma du gerne vil lave. ThinkLoud eller Bonto lyder bedst synes jeg...Mento lyder heller ikke så dårligt, men jeg synes du skal vælge ThinkLoud eller Bonto :)

Håber du kunne bruge det til noget..!

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:23

Jonas Krogslund Jensen:
Jeg har brainstormet den sidste månedstid på fuldtid, men er nu endelig kommet ned på 3 navne.

Efter min mening har du allerede brugt alt for meget tid på det så, træk lod og kom videre! 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 18:25

Thomas: Der er ikke ledigt domæne til Bravour. Jeg ønsker også at skille mig ud fra f.eks. Bravour som betegnelse/ord, da jeg gerne vil være helt unik.

Berti: Mange tak for synspunkterne Berti. Må jeg her i farten spørge, hvorfor du synes Pravour lyder forkert til netop et "reklamebureau"?

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:32

Jonas Krogslund Jensen:
Må jeg her i farten spørge, hvorfor du synes Pravour lyder forkert til netop et "reklamebureau"?

Det er jo bare min holdning til det. Det første jeg kommer i tanke om er et parfume- eller tøjfirma :) Men efter at have tænkt lidt over det virker ThinkLoud egentlig som det bedste... :D

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:13
Helt klart think loud, dejlig lyd, pænt på skrift, gode konnotationer!
Held og lykke!
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 22:26

Anders Hansen:
Efter min mening har du allerede brugt alt for meget tid på det så, træk lod og kom videre! 

Godt sagt Anders.
Men spørgsmålet er om skulle droppe alle 3 og komme op med noget helt andet.

Hilsen

Rolf Høegh

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)