Jeg har lavet en ny side som gerne (på sigt) skulle kunne konkurrere med TrustPilot.dk, det som adskilder www.triito.dk fra TrustPilot er at man ikke bare bedømmer en butik, men også den/de vare man har købt hos den pågælende butik.
Jeg vil gerne gøre det endnu nemmere at finde frem til den "perfekt" webshop, hvor kunderne kan føle sig trykke og hvor de får hvad de betaler for, og gerne mere! Jeg er stadig i fuld sving med at udvikle på siden.
Hvad synes I om design / funktionalitet / brugervenlighed m.m. ... Håber I tager godt imod min idé selvom det er noget som er set før.
Jeg har fjernet indhold- efter gode tilbagemelding (tak) ;)
Det, du er i gang med her, er købt linkbuilding (købte links) på et åbent forum læst og indekseret af Google særdeles ofte.
Det er, med andre ord, ikke skide smart. Købt linkbuilding er imod Googles retningslinjer for webmasters, og du kan meget vel være i gang med at give dig selv en super skidt start ved at reklamere med det på et så offentligt forum som dette.
Jeg ville nok fjerne indlægget om muligt at fokusere på at få nogle lidt mere legit links. ;-)
Og så overvej at lade være med at bestemme ankerteksten selv. Det kan altså give bagslag af flere årsager, da det dels bliver ekstremt tydeligt for alle, hvordan du har fået et pågældende link og dels vil give dig en MEGET unuanceret linkprofil, hvis du satser på at dette skal udgøre majoriteten af dine links i starten.
det er rigtigt godt husket google plus på siden , men facebooklogo ville jeg dog også sætte på siden derved man også kunne like siden med det medie
betingelserne dem kunne jeg ikke finde på siden og før bruger oprettelse burde man skulle klikke på et betingelsen links man godkender sidens betingelser så man ved hvad man går ind til helt præcist
jeg kunne ikke finde en kontakt side , med jeres cvr nummer og jeres standard info adresse og en kontaktformular derved let og enkelte at kontakte jer
Jeg har nu bestilt noget linkbuilding på din hjemmeside, og sendt dig/jer en mail via. jeres support form ... håber på hurtig svar, og et godt samarbejde ..
Jeg har nu bestilt noget linkbuilding på din hjemmeside, og sendt dig/jer en mail via. jeres support form ... håber på hurtig svar, og et godt samarbejde ..