Du er ikke den eneste. Jeg tror google har deaktiveret alle gamle versioner af analytics i dag. der kommer nok noget hjælp i løbet af dagen hvis mange har problemer. vil i hvert fald følge med.
Arh det syntes jeg ikke specielt godt om, har siden den nye version kom kigget lidt på den, men altid gået tilbage til den gamle, den var bare nemmere at bruge (eller også kendte jeg den bedre) så nu er man tvunget til at lære den nye. pokkers...
Arh det syntes jeg ikke specielt godt om, har siden den nye version kom kigget lidt på den, men altid gået tilbage til den gamle, den var bare nemmere at bruge (eller også kendte jeg den bedre) så nu er man tvunget til at lære den nye. pokkers...
Jeg har også været glad for den gode gamle version, men mon ikke de har lavet nogle smarte ting vi bliver glade for? (vi skal nok bare lige finde dem)
Jeg har bare svært ved at se/finde alle de ting vi normalt måler.
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Så er jeg ved at finde mig selv lidt til rette i det "nye" Analytics.
Og har nu fundet ud at at der er nogle meget spændende funktioner og ikke mindst fået gravet mig ind til de informationer vi normal bruger en del tid på at analysere! og ikke nok med det så er det muligt at lave genveje som kun gør min hverdag lettere...
så sidder du stadig og græder som jeg gjorde, så er det bare op på hesten igen ;) det er slet ikke så slemt... og jeg fristes til at sige jeg nu er gladere for den nye version...
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk