Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fælles side for aminoer (It folk og håndværkere) !

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Takker...:)

37 lys blev til denne gang, så helt ung er man jo ikke længere.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 45
Fra  TR - Tømrer/Snedker Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg tillader mig lige at bumpe denne tråd.

Grunden til dette er, for at høre hvor mange der har interesse i denne ide.

Det være sig både både håndværkere og it-folket, og selvfølgelig alle andre der måtte have interesse for det.

Ved at Maler-møller er aktiv omkring det, ligesom Komeda(Ernst Jensen).

Bare et lille snus til, om der er opbakning til et sådant projekt, og i så fald, hvem der deltager

/Thomas

Tømrer/snedker virksomhed der deltager i dit byggeri

TR - Tømrer/Snedker

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Ideen god, ellers havde jeg nok ikke selv startet tråden.

Wink Men nuværende IT "besætning" uheldig.

En god portal består bl.a. af gode håndværkere og IT folk som virkelig vil noget.

Det er i forvejen en vanskelig opgave at løfte. Men en god fælles synsenergi effekt vil kunne skabe mirakler.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke meningen at der skal være 100 kokke fra start (for mange kokke fordærver maden) Det var meningen at vi skulle finde folk til stiftelsen og nogle der var aktive i forum. (ikke 4-5-6 dage om at svare en tråd)

blive enige om navn osv. Når siden så er klar til at se dagens lys så bliver den selfølgekig publiceret også her. 

Når den er det så skal vi selvfølgelig have alle interesseret med.

IT "besætning" Uheldig ---- Ja Ib det er din mening og den har du jo lov at have. Nu er kodningen ingen problem og er grafikken helt gal så kan man jo gøre noget ved dette. Også efter start - DER KOMMER ALTID RETTELSER det ved vi godt os der er med nu.

Nikolaj Møller

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Hvis navneændring og for øvrigt et domæne der eksisterede , nemlig 45 grader, der var købt og fastlagt var så let at ændre, hvorfor satte du denne tråd i gang ?  http://www.amino.dk/forums/t/168966.aspx?PageIndex=1 for øvrigt en tråd du mangler, at afslutte med et svar til dem som har deltaget, nu du ligger vægt på at håndværkere hurtigt skal besvare diverse. Er det vel en kendt sag at disse håndværkere ikke kan være ved computeren hele dagen.

Jeg ved ikke hvorfra du har fået forudsætninger til, at kunne svare på at kodning og grafik hurtigt og let kan ændres ? det er da i hvert fald helt nyt, at du har fået sådanne kompetencer ?

Det har hele tiden været sådan, at kodning påbegyndes og færdigafsluttes, samtidig med design og navn fastsættelse, og det skulle være forinden stiftelse af selskab. Det er da nyt at kodning hele tiden kan ændres sammen med design, grafik m.m.

100 kokke til at fordærve maden (læs håndværkere) ? Ja demokrati er noget væmmeligt noget? Nu ved jeg ikke om I skal ”frygte for” 100 deltagere? Det vil ihvertfald kræve demokrati.

Men I (ved ikke hvor mange I er ? men selv ved 2 deltagere, bør jeg vel bruge I) vælger ”selvfølgelig” en forudbestemt løsning (”ligesom” dem der findes i forvejen på markedet) har intet med et samarbejde mellem håndværkere og IT folk at gøre. Det var netop et samarbejde imellem disse grupper, jeg efterlyste ved min opstart at tråden. Men selvfølgelig den ”løsning” "I" har valgt er mere behagelig for jer, når man er modstander af demokrati og deltager indflydelse. Og kun vil tromle egne løsninger i mål. Det bliver spændende hvis "I" kommer så langt, om I kan behandle de kommende kunder/byghere på samme måde.? Havde "I" satset på et hold der havde indflydelse på det færdige produkt, havde motivationen nok også været højere og besvarelsen fra dem du efterlyser svar fra været større.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib.
Vi tager den her på amino.
Vi er lige nu 4 stiftere. Der skal aftale et møde. ( Alle håndværkere )
Jeg har sagt at man godt kan ændre grafikken vis den et helt hen i vejret.
Dette ved jeg. Og har da ikke sagt andet.
Jeg ved ikke hvad det er du mener vi har valgt der er behageligt ??
Men en bestyrelse kun med håndværkere hvor det er demokratiet der bestemmer. Gerne med 7 medlemmer som stiftere. Lige nu altså 4.
Du kunne ikke helt arbejde med Ernst. Men det er vi andre der kan.
Det er Jo bare ikke alke der kan sammen sådan et det.
Skulle vi vente på 100 medlemmer og derfra bestemme navn og farve, logo og alt muligt andet ?? Det er der mange håndværkere der ikke er interesseret i det ved du. Og vi bliver jo aldrig færdige så.
Men det debat forum vi er ved at lave det bliver noget man som håndværker virkelig kan bruge.
Og som tidligere skrevet retter vi ind efter det mængden syntes er helt galt. Man kan ikke ramme alt fra starten. Slet ikke. Der er garanteret også geniale ideer der ikke er tænkt på.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet er valgt over fem afstemninger. Så det er da også demokrati.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som man kan se i tråden. Ønsker Ib ikke at være med.

Jeg modtager gerne alle interesserede send mig en pm. Ps alt ER demokratisk vi stemmer om alt i vores forum.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er sjovt at du altid tror folk vil malke andre for penge , også selv om de ikke havde intensioner om dette , du startede også i sin tid med at få alt dit arbejde på sådanne portaler i mange år

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)