Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

45grader.dk ??

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg røber det når vi har vores ide klar. MEN efter denne tråd skal der skiftes navn. Hehe. Der er ferier mm. Men har aftalt ikke at røbe noget endnu med de andre der er med i projektet. Sorry jeg ikke lige fik svaret som lover.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet vat til en håndværker portal. Vi løfter snart sløret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis 180 grader er modsat - må 45 grader være halvt på tværs...

Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En god stigning i tour de france :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, 45grader er nok ikke oplagt til en håndværker portal, da det ikke siger folk noget der forbindes med håndværkere som sådan.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfordring.

Alle interesserede i portalen. Skriv mig en pm.

Det bliver/er et spændende projekt.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ps. Min adr. Er karlebyvej 117. Cvr. 33434057.

Det er komedas adr. Du skriver om der. Men det er ikke komeda der ejer portalen. Men alt det kan man få forklaret vis man gerne vil være med.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

No

Nikolaj Møller:
Det er komedas adr. Du skriver om der. Men det er ikke komeda der ejer portalen. Men alt det kan man få forklaret vis man gerne vil være med.

Jeg skriver ikke om nogen adresse men laver et link, som man kan bruge hvis man vil, og lade være.

Nej Komeda ejer ikke portalen skriver du, det gør du måske ?

Mon ikke Edb udvikleren (erne) har en stor indflydelse på en sådan portal ? og dennes evt. fortsatte drift ?

Du var da ellers glad for den mail jeg sendte dig tidligere (5.39 idag). har du ikke længere din mail til mig kan jeg da tilsendte dig den påny ? med diverse oplysninger ? Men dagen er måske blevet brugt til at "brygge" en god "historie" sammen ?

En håndværkerportal er en god ide, med den rigtige besætning af både IT folk og håndværkere.

Om jeg har interesse eller ej ? kan du på ingen måder udtale dig om.

Nuværende IT besætning er uheldigt, som jeg tidligere har påpeget.

Så malermester Niikolaj Møller udtalt dig kun for dig selv, og hold mig og min person udenfor.

Ib Abildgard

Råd & Mal

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard.

Jeg ser ingen grund til det du skriver giver mening for folk og heller ikke dit link.

Du får her mine sidste svar da dette ikke giver mening i længden. Men svare også så folk ikke hopper på din skræmmekampagne eller med al respekt hvad det end er.

Vi har sørget for at dem der er i bestyrelsen (den kommende) lige nu består af 4 håndværkere med dansk cvr nr. Bestyrelsen kommer til at sidde på 70% af magten og Komeda på 30% Vi har en klar aftale, at det er flertallet der gælder. Kommer til at stå i vedtægter. Så det du mener med EDB udvikleren har indflydelse jo MEN han bestemmer ikke selv og kan ikke gå ene gang. Det er der ingen der kan vi bruger afstemningger i vores forum og bestyrelses afstemninger.

Glad for din mail i morges. (mail med linket fra tråden) Jeg skrev tak - og at jeg da lige ville spørge Komeda om det. DETTE er gjort og det var hans store firma der ikke klarede krisen (står han ved OG er vel sket for andre gode mænd/kvinder. Har man lyst til at høre det fra hunden selv så ring til Ernst på 2467-7678 

Dette ser vi ingen problem i os 4 håndværkere der er med nu.

Brygge en god historie sammen ? Giver ingen mening at skrive. se ovenstående som svar.

Om du har interesse i denne portal kan jeg vel godt tillade mig at skrive da du var med i starten til at starte den 1 tråd for at høre om der var nogle interessanter osv. Du ville ikke være med sammen med Ernst og det er da fint nok - Sagt tidligere ikke alle kan sammen.

Om du har lyst til at lave en portal ved jeg ganske rigtigt ikke. (men ikke denne ved jeg)

Jeg Svare på dette indlæg som den kommende Portals talsmand og i overenstemmelse med de andre mulige stiftere. 

Håber dette Ib svare dine spørgsmål.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)