Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domæne kommer nemmest på google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:31

Jeg ville helt klart vælge det uden bindestreg, da Google efterhånden så god til at skelne ord fra hinanden at det pratisk talt ikke har nogen betydning om orderne er adskilt med bindestreg.

Uden bindestreg ser mindre ud som et spam domæne og er nemmere at huske. At eje begge domænerne og henvise det med bindestreg til det uden kan dog anbefales (bare så det ikke bliver registreret af en konkurrent

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 19:45

Jeg synes du skal vælge det du synes ser pænest ud (eller købe begge to og redirect til det valgte). Der er ikke rigtig noget forskel på hvad google sætter højest. 

Læs bl.a. indlægget her http://www.amino.dk/forums/t/159128.aspx

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:14

EKD værdi ser ud til at være forsvundet. Nu dikterer kvalitetsindhold positioner endnu mere.

Så alle dem der sidder inde med gode seo domæner, har nu noget der har mistet sin værdi.

I sidste uge spurgte jeg til et domæne der var med bindestreg og med to alm ord på dansk, uden nævneværdig antal søgninger. 20.000 kr forlangte han hehe

Hvis det var 500 kr værd, som jeg var parat til at give, er det absolut uden værdi nu, med det nye tiltag.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:23

Hej Peter,

Hvis du har mulighed for at få begge domæner, så vil dette være en god idé. Nu kan jeg jo af gode grunde ikke vide, om det er et domæne, du skal ud og betale ekstra for. I det tilfælde ville jeg vælge det uden bindestreg. 

Selvom det ikke gør den helt store forskel rent SEO mæssigt, så gør det meget rent mentalt for forbrugeren. Mange ser domæner med bindestreg som værende mindre "ægte" eller troværdige end uden. Det er velogmærket kune hvis man ser disse to domæner sammen. Ellers har det ikke så stor betydning.

Så mit råd er at vælge det uden bindestreg, hvis der ikke er stor forskel på pris. Eller alternativt købe begge to, hvis de er billige.

Held og lykke med det,

Mvh

Toke 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)