Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside er oppe - jeg får henvendelser men mangler en frisør!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Tak for det,

Dette har jeg faktsk overvejet, jeg har også fået kontakt med en der i forvejen operere som mobilfrisør.

Mit eneste problem er: Hvordan sikre jeg mig, at kunden ikke henvender sig direkte til frisøren næste gang hun vil klippes, men til mig, så ledes at jeg kan få min andel (selvom den er beskeden). Jeg vil jo gerne tjene lidt på det, da jeg håber på, at kunne udvide med hårprodukter senere hen 

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:
Mit eneste problem er: Hvordan sikre jeg mig, at kunden ikke henvender sig direkte til frisøren næste gang hun vil klippes, men til mig, så ledes at jeg kan få min andel (selvom den er beskeden).

Det gør du ved at have hjemmesiden, hvor folk kan bestille, afbestille, checke status, osv.

Hjemmesiden er der hvor du kan skille dig ud, og gøre det meget bedre end den enkelte frisør. Du skal tænke stort, og høste erfaringer fra 10 eller 100 frisører. Start evt. med et lokalt afgrænset område, og få konceptet til at spille 100%. Hvis du allerede har et netværk, kunne det tænkes, at i kunne starte op flere steder i landet, og lige så stille blive større og større.

Du skal finde dét der gør, at dit koncept slår en frisør med lokaler og fastansatte. Svaret burde give sig selv :)

Sørg for at udvikle dit koncept, så det er nemt at få mange frisører koblet på. De etablerede frisører skal se dig som en måde at skabe mere omsætning, i stedet for en konkurrent. Hvis du kan det, tror jeg du har en vinder. Jeg siger ikke det er nemt, men der er mange muligheder.

Det skal naturligvis ikke være sådan, at den enkelte frisør føler sig overset, fordi du har lavet en aftale med 20 frisører i samme by. Her kan du tænke det som en franchise, hvor i laver en aftale om et geografisk område.

Håber du kan bruge nogle af tankerne... det er stadig mandag morgen, så måske er alt ikke gennemtænkt ;)

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:
Lone: Jeg har haft en frisør, der har brændt mig af. 

Det var også mit gæt, og derfor det var i den rækkefølge jeg skrev det. Du kan lige tro at jeg ikke synes det er galt, at du ønsker noget at rive i. At jeg ikke tror, at du selv er frisør, så du kan tage en elev ind - bygger jeg på hvad jeg ellers har set dig skrive - og det har jeg vel opfattet korrekt?
Dit svar til mig her, virker som om du har læst mit indlæg syrligt. Det var ikke skrevet syrligt, og jeg havde i aftes fat i min niece, som er frisør - i et forsøg på at hjælpe dig, faktisk. Min niece kan desværre ikke anvise dig en frisør, for hun kender kun folk i Randers-området. Jeg ønsker dig i den grad god vind med alle dine påhit.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:08

Kort sagt : der er mange som mangler kunderne - sælg dog kunderne til dem :-)

Du står med en stor efterspørgsel på et produkt/service som du ikke kan levere - derfor ville jeg sælge eller udleje hjemmesiden til en som har produktet, men mangler kunderne (fordi, jo højere værdi det har for dem, jo mere er de naturligvis villige til at betale). F.eks. kunne du kigge på side 2 eller 3 på google på de søgeord du ranker højt for og henvende dig til nogle af de frisører som ranker dårligere, med henblik på at sælge selve siden, leads eller evt. udleje siden for en månedlig pris.

Iøvrigt vil jeg gerne give Thomas Frost 5 stjerner for hans indlæg i denne tråd - jeg er 100% enig - jeg kan bare ikke lige se hvordan jeg giver stjerner ? ja ja, jeg skal nok bruge søgefunktionen, var bare lidt doven ;-))

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:10

Lol weird :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:49

Jeg kender en kanon dygtig frisør i slagelse, jeg skynder mig at sende dit link til hende.

Fed side du har lavet bare klø på.

Peter

Dinsten

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 11:23

Hej Peter.

Du kunne måske også sende det link til mig?

Vi hjælpe Frisører med at få en bedre omsætning og mange andre ting.

Kunne være det var noget for hinde du kender.

Vi levere også et Online bookingsystem. Du kan se et eksempel her Frisør københavn

Venlig hilsen

Team Time Book

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)