Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Weltström:

Dét indlæg handler jo ikke om billige websites, men om næsten gratis websites. Om at gå fra at sælge websites til 299,- og så til nu: 2-4000,- .

Face it: de tider er bare forbi, hvor man som webbureau kan sidde tungt og hemmelighedsfuldt på priserne, og først afsløre dem for den intetanende kunde når fakturaen sendes ud. Og heldigvis for det! Mere åbenhed og gennemskuelighed = flere (tilfredse) kunder. Uanset prisniveauet!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:21

T-Nielsen:

Weltström:

Dét indlæg handler jo ikke om billige websites, men om næsten gratis websites. Om at gå fra at sælge websites til 299,- og så til nu: 2-4000,- .

Face it: de tider er bare forbi, hvor man som webbureau kan sidde tungt og hemmelighedsfuldt på priserne, og først afsløre dem for den intetanende kunde når fakturaen sendes ud. Og heldigvis for det! Mere åbenhed og gennemskuelighed = flere (tilfredse) kunder. Uanset prisniveauet!

Yes Ja det er fint med links. bare de linker til de rigtige emner m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

T-Nielsen:

Det er nemlig rigtigt, jeg hører igen og igen om folk der får en "billig" løsning eller "billig" månedlig ydelse for blot at finde ud af så snart sælger er ude af døren sendes en regning på minimum et år ad gangen og denne er højere end f.eks vores løsning på 3.900 .-

Så syntes jeg desuden det er unfair sprede så meget tvivl om vore shop og hakke på mig, jeg tænker blot på Amino´s regler om ikke nedgøre andre.

Vi kommer blot med en pris, thats it og jeg har igen og igen prøvet forklarer hvordan vi kan gøre det, samt vi desuden laver penge på anden måde og får det hele til holde sammen yderst fornuftigt - og nej jeg gider ikke sige hvordan - der er vel noget der hedder forretningshemmeligheder. Som Mærsk sagde, den der lever stille lever godt.

Vi gider ikke mere skulle "forsvarer" os for nogle perfide angreb længere, vi sidder jo ikke og hakker på jeres produkter eller person.

Lad dog dette være et forum hvor vi hjælper hinanden med at komme videre og ikke græde over andres succes.

Back to work

Mvh

HH

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har der været en del indlæg og jeg synes ikke diskussionen har ændret sig meget.

Jeg ville dog gerne give mit besyv med da 

1) Jeg blandt andet havde et bud på 14.995,- for en køreklar Magento shop og en anden i denne tråd hentydede til at "de gamle spillere de skulle have 15000 for en shop måtte vågne op" (eller noget i den stil).

2) Jeg var så vidt jeg ved, den første der havde en pris på 9.995,- på en køreklar Magento webshop inkl. hosting og betalingsgateway i et år. Først herefter kom der en masse unge mennesker og begyndte at underbyde denne pris. Laaangt de fleste fordi de stadig boede hjemme eller studerede eller generelt ikke skulle køre en reel forretning men bare have list ekstra lommepenge.

Så her er hvad jeg synes

Outsourcing er kommet for at blive og ja det trykker priserne

Vi anvender selv outsourcing i vores forretning ellers kunne den pris vi tilbyde slet ikke kunne lade sig gøre. Vi har så valgt at bruge et team i østeuropa da de kommer tættere på den design stil vi kan lide i Danmark end fx. Indere eller Filippinere kan (jeg har også nogle Filippinere siddende men det er en anden historie og de laver ikke design).

Man bliver nødt til at sammenligne hvad man får

DESIGN: I vores pris er der fx. HELE 3 UNIKKE DESIGN OPLÆG. Ikke bare et enkelt design forslag som man så arbejder videre på. Hvor mange timer skal en designer bruge til at lave et unikt design oplæg? Når et design oplæg er valgt, laver vi også design oplæg på de "indre sider" såsom produkt siden, checkout osv. Hvor lang tid tage det lige?

HOSTING: I vores pris får man hosting hos MagentoHotel.dk samt betalingsgateway hos epay. Prøv lige at se hvad dette alene koster 1) MagentoHotel.dk (powerhosting) i et år = 1.500DKK + oprettelse 119DKK og 2) epay (pro) i år 199*12 + oprettelse på 599. Alt i alt får man altså for 4.606DKK inkl. i de 14.995,-. Dvs at man slet ikke ville kunne få samme værdi hos een der tilbød en Magento shop til 5000. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

PROCES: Vi har kørt rigtig mange Magento projekter igennem. Teamet har erfaringer fra over 70 projekter. DET BETYDER OGSÅ NOGET! Selv har jeg været i IT branchen i over 11 år nu og har været involveret i rigtig store projekter. Uden at trutte mit eget horn (trut trut) så er det ret fantastisk at få mig ind over et projekt af denne størrelse.

Vi er iøvrigt flere gange blevet kontaktet af firmaer der har brændt sig på at vælge en ung billig knejt her på Amino, simpelthen fordi dem der "lige gør det ved siden af studiet" har andre prioriteter og når man får 20 gang får rettelser til en shop/site (som man fik betaling for for et år siden og allerede har brugt på et par nye bukser) ja så ryger deres motivation.

Så hvad er moralen

Jeg skriver egentligt ikke dette indlæg for at sælge en shop, men mere som et bidrag til debatten som pt bare handler om hvem sagde hvad og hvem pruttede lige før. Moralen er at man skal se på hvad det rent faktisk er. Vil man gerne have en shop op på et lille budget og er man klar over at man ikke får 1000 timers design for 5000 bobs (lige meget hvor man sidder i verden), ja så kan det da være en god ide at vælge een af de unge herrer herinde. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12

Hej Rasmus.

Du har så ret i at en ung fyr der sidder derhjemme kan man ikke bruge til meget i professionelt sammenhæng, vi er ligesom dig fuld timers og ikke bare et sideprojekt. Det kan derfor irritere mig at blive nærmest sammenlignet med den slags når man selv har været i branchen siden 80érne.

Du giver et tilbud som er fuldt forståeligt, igen ligesom vi gør - vi siger hele tiden , vi hoster ikke og tilbyder bl.a 25 % på NETs løsning som vi implementere gratis ligesom andre systemmer.

Det kunne være vi skulle snakke om outsource her hos os, ligesom vi gør for andre bureauer i Danmark.

Slutteligt er der da forskel på en 100 % dansk udviklet shop til 200.000 og vores, men ikke meget hehe.

I øvrigt har vi så fået 3 nye kunder bare på denne tråd samt en masse positive henvendelser fra Amino brugere + 2 forespørgsler på projekter vi skal se på om 1-2 uger.

Mvh

HH

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Jeg det gør jeg for, jeg havde faktisk en konstruktiv debat med Christian om præcist, hvad debatten betyder for trådstarter, og så er det sgu ærgeligt at skulle starte forfra fordi en eller anden båtnakke ikke gider at læse tråden!

Hvis du nu havde forholdt dig til den konkrete debat, så havde man måske kunne respekterer dit indlæg, men at ligefrem være stolt over hvad man ikke ved og ikke har sat sig ind i, det giver næppe det bedste indtryk.

Medmindre det du skriver reflekterer bare et minimum af intellekt eller en selvstændig mening, så gider jeg ikke skrive mere med dig.

Det fint nok at du vender den om mod mig, hele min pointe er at lige meget hvad fanden det er i diskutere høre det ikke hjemme her, i hvert fald ikke i det omfang.

Og jeg siger netop at jeg selv har fået et tilbud fra Henrik som jeg kraftigt overvejer at hoppe på (jeg mangler bare at få lavet det layoutforslag til ham færdigt efter aftale), og har derfor haft en god kontakt med ham og set referencer osv. hvorfor jeg mener at jeg både kan tillade mig at tage ham i forsvar på folks direkte og indirekte anklager, samt give udtryk for at jeg synes det i har gang i ikke høre hjemme her.

At du så indirekte kræver at jeg skal komme med et tredje, og langt indlæg før man kan virke "intellektuel" på dit niveau bekræfter mig jo bare i at kævler alt for meget.

Nu har jeg sagt hvad jeg ville, og er selv røget ned på det niveau jeg beklagede mig over, så hvis du har flere personlige stikpiller må du sende en pm

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:52

Hej Rasmus

Godt, du kom på banen, jeg tænkte nok at du ikke ville være helt tilfreds med at det at købe webshops, kun skulle handle om pris.

Jeg kan godt forstå din trang til at skrive hvad der er i pakken, hvor mange udkast i laver, at det outsourcing, erfaring etc., men det kan kunden jo dybest set være ligeglad med! Det eneste der betyder noget for dem er selvfølgeligt den shop i leverer og hvor godt den klarer sig økonomisk.

Hvorfor snakker i som leverendører ikke mere om den succes i har skabt for andre kunder, vi har jo begge to været i konsulent verdenen, Så vi ved at det er det eneste der tæller for de store og erfarne kunder.

Det er ligesom om man på webshop markedet, kun er på det stadie hvor leverandørerne ser tingene fra deres egen side, men mangler modningen hvor de ser det fra kundens.

Selv har jeg ikke rigtigt en hund i denne kamp, jeg skal bare havde folk til at bygge ting på CloudSprout (når den engang langt om længe bliver klar) og det har jeg egentligt styr. Men det kunne være spændende at se, om man kunne stable en outsourcet leverandør på benene, bliver primært viste sin værdi overfor potentielle kunder, ved at fremvise den økonomiske succes skabt for andre.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Rasmus Lindgren:
Vil man gerne have en shop op på et lille budget og er man klar over at man ikke får 1000 timers design for 5000 bobs (lige meget hvor man sidder i verden), ja så kan det da være en god ide at vælge een af de unge herrer herinde. 

Lige præcis.

Jeg synes iøvrigt ikke at 15000 er dyrt for en Magentoløsning, tværtimod. Og da slet ikke med det indhold som I leverer. At nogen har skrevet det, beviser bare, at så snart man åbner op for diskussionen omkr. priser, så går debatten i tomgang, som også er sket her. Jeg synes det er ærgerligt at dit - og andres - tilbud til trådstarter, drukner i ligegyldig diskussion.

For mig er det helt uforståeligt, at nogle i tråden bruger tid og energi på at kritisere konkurrenterne, fremfor at pushe deres egne produkter. Jeg troede at det var almen viden blandt iværksættere, at der ikke er nogen som helst fremdrift ved dén metode.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Ja enig, Outsourcing er kommet for at blive.

Vi leverer komplette eCommerce løsninger hos Outsourcers og kan godt lege på de priser der bliver skitseret her på tråden.

Mange hilsner

David

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:33

David Karpantschof:

Ja enig, Outsourcing er kommet for at blive.

Vi leverer komplette eCommerce løsninger hos Outsourcers og kan godt lege på de priser der bliver skitseret her på tråden.

Mange hilsner

David

Beklager, men OsCommerce er altså en No-go for en ny shopejer - det er laaangt bagud i forhold til andre shopløsninger - og det er totalt umuligt for alm. mennesker at vedligeholde. Der er ofte shops der hackes, og at installerere nye contributions kræver en total test af shoppen hver gang - der er simpelthen for mange basale fejl i de ting der kan hentes. OsCommerce er færdigt som shopsystem med mindre man elsker at rode i php-kode - er min holding.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)