Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blander mig lidt igen...

>Lundsby> Dengang du var med i det 1. eller 2. firma i DK der tilbød webløsninger, -tænk hvis alle potentielle kunder havde fået at vide at I det firma var nystartet og derfor pr. automatic IKKE duede til noget som helst.....

Tænk hvis Jubii i sin tid var haglet ned som noget skidt fordi det bare var en dansk efterligning af Yahoo ??? Så havde AMINO nok heller ikke eksisteret...

At prisen på en løsning alene ikke afgør "slaget" er jeg enig i. Tag QXL som et eksempel, -der blev pumpet millioner og atter millioner i markedsføring og sikkert også i webløsningen...  Skulle være en konkurent til DBA (som på det tidspunkt forsøgte sig med en auktionsside under dba), men QXL er endt som samlernes paradis og de mennesker jeg kender vælger QXL fra da de oversvømmes af frimærker, mønter osv osv. Så som jeg har set udviklingen på det site, så gik de fra at have en bred målgruppe til nu hovedsageligt at tiltrække samlere, -og det kan jo i sig selv være en god forretning.

Og at dyrt ikke altid er lig kvalitet er NOKIA vel et eksempel på, da det gik allerbedst var hver 3. telefon defekt i et eller andet omfang og NOKIA meddelte selv at de regnede en telefons levetid hos forbrugeren til ca. 6 måneder førend den skulle udskiftes til en nyere model.... så dyrt kan også være lig skidt....

Jeg tør næsten æde min gamle hat på at de fleste af jer ejer en Iphone og mener at dette absolut er toppen af poppen.... Trods det at den kunstigt dyr og produceret i lavtløns ASIEN....

Desuden kender jeg ikke HH´s baggrund, mesterlære i web eller autodidakt udi den elektroniske verden, men nu behøver man ikke altid at være raket-ingeniør for at bygge en cykel....

Som tidligere nævnt har jeg selv en shop løsning jeg måske ikke er helt tilfreds med, da jeg synes back-office er alt for besværligt.... hvilket resulterer i jeg ikke får vedligeholdt shoppen i det omfang den fortjener.. En løsning som jeg abonnerer på og derfor ikke selv ejer.. løsningen koster mig ca. 350 kr pr måned...(og kostede i sin tid 15.000 kr at få lavet).  Det vil sige at jeg for det jeg betaler nu i løbet af under et år har sparet ca. 4.000 kr og så er min EGEN platform udviklet af f.eks. HH "betalt", og synes jeg så at hans arbjede ikke er godt nok eller supporten er for dårlig kan jeg tage min løsning med mig og få videreudviklet på den af andre...  Med den nuværende løsning jeg har mister jeg de 15.000 kr der i sin tid er betalt for løsningen, da den jo ikke er min, men bare et abonnement.... Så jeg er villig til at tage chancen og vælge en "amatør" til 4.000 kr. istedet for et velrenomeret firma som har et sindsygt dårligt produkt til 4.000 kr pr år.

De bedste Amino hilsner til alle

Søren

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:12

Søren:

Blander mig lidt igen...

>Lundsby> Dengang du var med i det 1. eller 2. firma i DK der tilbød webløsninger, -tænk hvis alle potentielle kunder havde fået at vide at I det firma var nystartet og derfor pr. automatic IKKE duede til noget som helst.....

Tænk hvis Jubii i sin tid var haglet ned som noget skidt fordi det bare var en dansk efterligning af Yahoo ??? Så havde AMINO nok heller ikke eksisteret...

At prisen på en løsning alene ikke afgør "slaget" er jeg enig i. Tag QXL som et eksempel, -der blev pumpet millioner og atter millioner i markedsføring og sikkert også i webløsningen...  Skulle være en konkurent til DBA (som på det tidspunkt forsøgte sig med en auktionsside under dba), men QXL er endt som samlernes paradis og de mennesker jeg kender vælger QXL fra da de oversvømmes af frimærker, mønter osv osv. Så som jeg har set udviklingen på det site, så gik de fra at have en bred målgruppe til nu hovedsageligt at tiltrække samlere, -og det kan jo i sig selv være en god forretning.

Og at dyrt ikke altid er lig kvalitet er NOKIA vel et eksempel på, da det gik allerbedst var hver 3. telefon defekt i et eller andet omfang og NOKIA meddelte selv at de regnede en telefons levetid hos forbrugeren til ca. 6 måneder førend den skulle udskiftes til en nyere model.... så dyrt kan også være lig skidt....

Jeg tør næsten æde min gamle hat på at de fleste af jer ejer en Iphone og mener at dette absolut er toppen af poppen.... Trods det at den kunstigt dyr og produceret i lavtløns ASIEN....

Desuden kender jeg ikke HH´s baggrund, mesterlære i web eller autodidakt udi den elektroniske verden, men nu behøver man ikke altid at være raket-ingeniør for at bygge en cykel....

Som tidligere nævnt har jeg selv en shop løsning jeg måske ikke er helt tilfreds med, da jeg synes back-office er alt for besværligt.... hvilket resulterer i jeg ikke får vedligeholdt shoppen i det omfang den fortjener.. En løsning som jeg abonnerer på og derfor ikke selv ejer.. løsningen koster mig ca. 350 kr pr måned...(og kostede i sin tid 15.000 kr at få lavet).  Det vil sige at jeg for det jeg betaler nu i løbet af under et år har sparet ca. 4.000 kr og så er min EGEN platform udviklet af f.eks. HH "betalt", og synes jeg så at hans arbjede ikke er godt nok eller supporten er for dårlig kan jeg tage min løsning med mig og få videreudviklet på den af andre...  Med den nuværende løsning jeg har mister jeg de 15.000 kr der i sin tid er betalt for løsningen, da den jo ikke er min, men bare et abonnement.... Så jeg er villig til at tage chancen og vælge en "amatør" til 4.000 kr. istedet for et velrenomeret firma som har et sindsygt dårligt produkt til 4.000 kr pr år.

De bedste Amino hilsner til alle

Yes

@ Lundsby og andre i tråden !

Søren's indlæg oppeover bliver vanskelig og svare på Wink ??????

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:29

den der gratis shop ser da nogemnlunde fornuftig ud, og det de tjener penge på er at sælge dig efterfølgende udvidelser :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:22

Lurks in the dark:
den der gratis shop ser da nogemnlunde fornuftig ud,

?????? Hvad er det for en gratis shop du mener ??

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:47

Søren:
Dengang du var med i det 1. eller 2. firma i DK der tilbød webløsninger, -tænk hvis alle potentielle kunder havde fået at vide at I det firma var nystartet og derfor pr. automatic IKKE duede til noget som helst.....

De firmaer havde gyldne tider netop fordi de var de første, i et marked hvor ingen havde prøvet at lave sites, var egne det at havde lavet en privat side en stor ting. Jeg har hørt om folk der lukkede enorme projekter på 1 million+, bare ved at være frække nok til at ringe til store firmaer.
Jeg forstår ikke det kan være en stor ting for dig at forstå men det er vel naturligt at en kunde er interesseret i at hyrer dem der udfører det bedste arbejde! (Virker det mærkeligt?)

Søren:

Igen en langt ude sammenligning for Jubii var de bedste til at søge på dansk, og selvfølgeligt var det dem man valgte. Senere da Google kom ind i billedet blev de valgt af samme årsag.

Søren:

Læser du overhovedet var det er jeg skriver, iPhone underbygger jo perfekt min pointe om at der ikke er nogle der sælger deres varer billigt hvis de kunne få flere penge for dem og sælge ligeså meget.
Selvom en iPhone er samlet af folk i lavtlønslande, så er det jo ikke fordi den er specielt billig vel.

Så det er lidt et selvmål du laver der! For iPhone illustrerer præcist min pointe.

Søren:

Jeg ved ikke hvor du læser at jeg skulle havde sagt at dyre løsninger er bedre end billige, min pointe har bare været at man som kunde skal kigge efter referencer der sælger, ud fra devisen at hvis leverandøren ikke tidligere har lavet shops der sælger godt, så er det også et long-shot at tro at han gør det for dig.
Nu har jeg gentaget det et par gange i tråden, og selvom det er indlysende for de fleste, så er der stadig ikke noget der tyder på at du forstår det.

Når jeg sidder og svarer på dette indlæg, for jeg tanken at du slet ikke læser hvad jeg skriver, så lad mig lige slå fast at jeg ikke har udtalt mig overhovedet om hvad kvaliteten af de shops HH leverer er og om det er for billigt eller dyrt han sælger.

Det jeg derimod har sagt, er at en shop der sælger mere er bedre og at man prissætter sine varer efter maksimal profit. Hvis man ikke kan nikke genkendende til de to ting, så tror jeg ærligt talt man vil være mere økonomisk succesfuld med en avisrute end en webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Nææh, han har jo skrevet et svar til mig, og det forekommer mig at han med ufattelig præcision har undgået at forstå noget af det jeg har skrevet!

Tilgengæld føler han at jeg rakker ned på kvaliteten af HH's arbejde, men ud fra mit sidste indlæg kan det være at han prøver at læse mine indlæg igennem, og så for han godt nok røde øre, for jeg har aldrig udtalt mig om HH's arbejde, person eller kompetencer.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:20

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Nej det synes jeg ikke, jeg siger ikke at hans løsning er dårlig. Jeg er blot inde på at man som leverandør af ydelser ikke kan blive ved med at leve af _gratis eller meget meget billig_. Og når man ikke kan leve mere, ja så er der ingen hjælp at hente for kunden. Så ved at søge de billigste af de billigste er man med til(som kunde) at grave sin egen grav. For hvad hjælper det at man har købt en shop til 3K når den ikke virker og der er ingen support at hente hos leverandøren. For der INGEN der kan fortsætte en fornuftig forretning med at sælge billigt og derefter gratis support?

Du som håndværker burde da af alle vide dette. 

Mvh

jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Weltström:
For hvad hjælper det at man har købt en shop til 3K når den ikke virker

Hvem har sagt den ikke virker ? De virker som alle andre, vi har projektleder (dansk) designer, back- and frontend programmører.

Weltström:
og der er ingen support at hente hos leverandøren

De fleste skal jo blot have lidt service i starten, shoppen er jo heldigvis så dejlig nem at bruge og er der noget teknisk hjælper vi med det også - det er sjældent den hænder i øvrigt.

Weltström:
For der INGEN der kan fortsætte en fornuftig forretning med at sælge billigt og derefter gratis support?

Nu gider jeg jo ikke fortælle hele vort koncept her, men vi lever rimeligt af det tak. Vi syntes ikke prisen er for lav, den kommer af en nøje udregnet model - godt nok har jeg ikke gået på handelsskolen, men jeg har været indefor IT siden de glade dage med 8088 processor og arbejdet overalt i verden.

Jeg er lige kommet hjem fra en lang dag med indkøb og er lidt træt af skulle forsvarer mig overfor en flok som ikke ved hvad vi laver, vore kunder gør og de er glade - rigtig glade.

Søren, du skal være så velkommen til få en shop til 9.- kr pr. måned - de kan være din nuværende leverandør vil pive og sige vi er dårlige eller det er umuligt, det jo klart de mister 4.000 om året for "ingenting" eller 2-3 timers service.

Og husk hos os Søren, der EJER DU ALT - direkte adgang til Cpanel, FTP, tekst, billeder kort sagt ALT ER DIT og du er ikke bundet på nogen måde.

(Nu kommer ramaskriget sikkert, men jeg gider ikke svare mere, jeg har en forretning at passe, kunder at servicere og gider ikke denne tråd mere- bestil noget drenge eller har i for lidt at lave med jeres ublu priser)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:24

Weltström:
Du som håndværker burde da af alle vide dette. 

Yes Ja der kom også lige pludselig en masse udefra (østarbejdere). Så du kan tro der kom gang i effektiveseringen hos diverse firmaer. Ikke mindst de lidt større.

Og som du og en masse andre kan se, er der sket en masse - lad kalde det strukturtilpasninger.

I alt for mange år havde mange levet for højy på datidens priviligier.

Så konkurrence er sund og god kundebetjening kan flytte en masse. 

Ib Abildgaard¨

Råd & Mal

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:55

Jeg stoppede med at læse alt jeres jabberi på side 3 og kan kun give ret i at det stramt gjort mod ham der har startet tråden.

Men nu har jeg selv fået et tilbud fra Henrik og set hans referencer og jeg hopper nok også selv på hans tilbud da han virker både kompetent og oprigtig.

Men for dem som plejer at få 15k kan jeg godt se at det er virkelig virkelig surt at der kommer ind der gør det til en tredjedel af prisen - men sådan er business og det klær jer sgu ikke at sidde og whine og tørre den af på Henrik..

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)