Nu får I det til at lyde som om at hvis man "bare" får en lækker shop og SEO osv sælger man vildt, i sidste ende er det jo købmanden der sidder bag disken der sælger, ikke arkitekten. Hvis dine priser er for høje sælger du jo intet, jeg har faktisk set site der ligner noget katten var træt af lege med som solgte vildt - hvorfor ? fordi de havde de rigtige produkter. I sælger jeres system Lundsby og det er jo et andet segment af kunder, der er nok plads til os alle. MVh HH |
Henrik Hansen:Lundsby:En shop der ikke sælger er ikke noget værdNu får I det til at lyde som om at hvis man "bare" får en lækker shop og SEO osv sælger man vildt, i sidste ende er det jo købmanden der sidder bag disken der sælger, ikke arkitekten.
Jeg syntes det er lidt for let at fraskrive sig ansvaret for ens egen andel af festen, at sige det bare er købmanden det kommer an på, forskellen på en godt lavet og en dårligt lavet shop, kan sagtens være en mange gange mindre omsætning, selvom de har samme varer og priser.
Henrik Hansen:I sælger jeres system Lundsby og det er jo et andet segment af kunder, der er nok plads til os alle.
Jeg ser os på ingen måde, som konkurrenter, faktisk er du meget mere en potential kunde, fordi vi håber at alle en dag vil bygge deres shops og sites på CloudSprout!
Men det sagt, så tror jeg vi gør e-købmændene en bjørnetjeneste hvis pris bliver den eneste parameter der vælges efter, det er vigtigt at snakke Return On Investment.