Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det offentlige som kunde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med salg af serviceydelser til det offentlige, især folkeskoler og uddannelsesinstitutioner. Er der et sted man når bredt ud til skolerne ?? Eller er det kommunerne man skal have fat i ?

Mvh

Christian d2

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:53

Det er lidt off topic men der findes en god bog om handel med det offentlige. Den hedder "Det sikre vækstmarked" af Claus Nordahl-Petersen

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:44

Hejsa

Til alt hvad der omhandler handel og salg til offentlige virksomheder kan jeg kun anbefale Peter Julius fra Public intelligence.

Jeg har tidligere haft ham som lærer på et merkonomfag, og manden taler absolut ligesom Martin Thorborg, og han er absolut ligeså motiverende og rådgivende som ham.

Peter Julius har speciale i salg til offentlige virksomheder og driver www.publicintelligence.dk

Nu ved jeg ikke hvor seriøst dit salg er, men en mulighed var at kontakte ham via deres hjemmeside eller telefon.

Go fornøjelse :)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:50

Christian d2:
Er der nogen der har erfaring med salg af serviceydelser til det offentlige, især folkeskoler og uddannelsesinstitutioner

Det kommer an på., hvad du vil sælge. Skolerne/uddannelsesinstitutionerne har et vist budget selv, som de kan råde over. Ofte har den enkelte lærer et, ellers en gruppe af lærere omkring et særligt fag eller klassetrin. 

Er det større ting skal du i regelen over ledelsen. De rigtig store ting skal i udbud.

Lærerenes eget blad - Folkeskolen - er en mulighed, men det er temmelig generelt. 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:58

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:23

Christian d2:

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med salg af serviceydelser til det offentlige, især folkeskoler og uddannelsesinstitutioner. Er der et sted man når bredt ud til skolerne ?? Eller er det kommunerne man skal have fat i ?

Mvh

Christian d2

Hvis det har med undervisningen at gøre, ville jeg arbejde på at skabe behovet hos den enkelte lærer. Evt. ved annoncering i Folkeskolen (lærernes fagblad).

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)