Hej alle, Vi har valgt at udvide Applikationen.dkmed Tips & Tricks og anmeldelser af Tilbehør, derfor har vi nu brug for arbejdskraft i form af skribenter. Som skribent på Applikationen.dk vil du skrive for danmarks fedeste app-nyheds side, der har lagt sig i sinde at være danmarks største hjemmeside der udelukkende omhandler smartphones og tablets og alt hvad der høre med på den front. Du skal...Formulere dig godt på dansk. Være god til selv at finde materiale og have en god portion selvdisciplin. Være aktiv med jævnlige artikler. Brænde for at skrive om teknologi og applikationer. Skrive om enten Android eller Windows Phone (dvs. du skal have en enhed med Windows Phone eller Android). Det er et plus... Hvis du i forvejen kender en smule til Wordpress. Hvis du har kendskab til journalist-arbejde i forvejen. Du vil få...I starten vil du blive sat på en prøve-periode på ca. en måned, alt efter hvor hurtigt vi bliver sikker på om du egner eller ikke egner dig til Applikationen.dk. Det er vigtigt...At du er en glad person der er god til at kommunikere. Der brænder for at føre noget til tops og vise hvad du kan. At du holder af at skrive artikler, og formår at gøre det umuligt at ligge artiklen væk fra sig. Lyder dette interessant? Så skriv til Kontakt@applikationen.dk så svare vi dig med det samme! |
Hej
Der cirkulerer et væld af Android-enheder blandt mine dygtige skribenter, og jeg ved, at flere af dem elsker at lege med apps. Vi har før skrevet om apps, og det er et temmelig populært emne.
Jeg ved faktisk ikke, om nogen af dem også har Windows Phone.
Jeg kan ikke tilbyde dig en gratis prøveperiode.
Til gengæld kan jeg tilbyde dig stort set så mange artikler, du kan aftage hver uge.
Og skribenterne skriver både korrekt og engageret.
Klik på linket i min signatur og find info og priser, hvis det er interessant.
Venlig hilsen
Hans