Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Applikationen.dk søger skribent!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Harring:
Ang. mit takken nej til tilbuddet så er det fordi at jeg søgte én fast ildsjæl der havde lyst til at få et skribentjob, og ikke en bestilling på artikler! :-) 

OK - held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Hans

Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:24

Hej..

Jeg vil lige høre dig, hvordan du finder dine kunder ??? :)

Kan du give tips ?

Jeg selv har lige startet artikel-tjenesten.

Mvh

Anders

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:43

Anders:

Jeg vil lige høre dig, hvordan du finder dine kunder ??? :)

Kan du give tips ?

Hej Anders

Jeg går ud fra, at det er mig, du spørger.
Nu svarer jeg i hvert fald - også selvom du gerne vil spise af min kage.

Jeg startede mit koncept, da jeg fik én stor kunde, som skulle bruge mere tekst, end jeg selv kunne levere, og som ikke helt havde råd til at betale det, som rigtigt tekstforfatterarbejde koster.
I samråd med den kunde udviklede jeg et koncept, som gør op med de problemer, som andre leverandører af billig tekst lider under.
Det er først og fremmest:

• Manglende kapacietet, som medfører forsinkelser
  • Manglende styr på det praktiske om at drive virksomhed
  • Manglende eller dårlig kundeservice
  • For dårligt sprog
  • Kopieret tekst
  • Maskinoversat tekst

Da den første kunde var tilfreds med resultatet, fik jeg den åbenbaring, at andre kunder måske også kunne bruge lignende ydelser. Så lavede jeg et opslag på Amino og linkede til dette fra min signatur. I starten brugte jeg mig selv som buffer, hvis mine skribenters kapacitet blev overskredet. Det betød selvfølgelig, at jeg arbejdede til en alt for lav løn, men jeg så det som opbygning og sikring af mit koncept - og jeg beregner ikke timepris for den tid, jeg bruger på at udvikle min egen virksomhed.

Senere har jeg udvidet holdet markant, så vi nu er knap 40 skribenter på holdet. Kunderne er en god blanding af glade tilbagevendende kunder og nye håbefulde.

Men altså - jeg brugte nogle år på at opbygge et godt og seriøst ry på Amino. Dette ry overførte jeg på et billigt koncept - og det kan kunderne åbenbart godt lide. Glade kunder kommer selv med flere kunder, som allerede er glade og forventningsfulde på forhånd - og derfor er lette at stille tilfredse.

Nåja - så tier jeg da ikke ligefrem stille, når nogen efterspørger den slags ydelser.

Jeg tilstræber desuden at lave så få fejl som muligt - både i teksterne og i servicen. Men da der går rigtig mange tekster og kunder igennem, sker der selvfølgelig også fejl. Dem forsøger jeg så at forholde mig professionelt til. Ikke således at kunden altid har ret - det har han nemlig ikke altid - men således at kunden altid får et sagligt svar, når han klager - eller klynker.

Nogle ganske få gange har jeg fået så store opgaver, at jeg kunne se, at jeg ikke kunne nå det på de lovede fem arbejdsdage. Når det sker, sørger jeg for at give kunden besked, før opgaven går i gang. Ellers risikerer jeg nemlig, at kunden ikke vil betale - og det er skidt for virksomheden.

Held og lykke med din service.
Hvis du ikke kan finde kunder, og hvis du lever op til mine krav, er du velkommen til at søge ind på mit hold - så får du både spændende opgaver og ordentlig betaling.

Venlig hilsen

Hans

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)