OK - held og lykke med projektet. Venlig hilsen Hans |
Hej..
Jeg vil lige høre dig, hvordan du finder dine kunder ??? :)
Kan du give tips ?
Jeg selv har lige startet artikel-tjenesten.
Mvh
Anders
OK - held og lykke med projektet. Venlig hilsen Hans |
Hej.. Jeg vil lige høre dig, hvordan du finder dine kunder ??? :) Kan du give tips ? Jeg selv har lige startet artikel-tjenesten. Mvh Anders |
Hej Anders Jeg går ud fra, at det er mig, du spørger.
Da den første kunde var tilfreds med resultatet, fik jeg den åbenbaring, at andre kunder måske også kunne bruge lignende ydelser. Så lavede jeg et opslag på Amino og linkede til dette fra min signatur. I starten brugte jeg mig selv som buffer, hvis mine skribenters kapacitet blev overskredet. Det betød selvfølgelig, at jeg arbejdede til en alt for lav løn, men jeg så det som opbygning og sikring af mit koncept - og jeg beregner ikke timepris for den tid, jeg bruger på at udvikle min egen virksomhed. Senere har jeg udvidet holdet markant, så vi nu er knap 40 skribenter på holdet. Kunderne er en god blanding af glade tilbagevendende kunder og nye håbefulde. Men altså - jeg brugte nogle år på at opbygge et godt og seriøst ry på Amino. Dette ry overførte jeg på et billigt koncept - og det kan kunderne åbenbart godt lide. Glade kunder kommer selv med flere kunder, som allerede er glade og forventningsfulde på forhånd - og derfor er lette at stille tilfredse. Jeg tilstræber desuden at lave så få fejl som muligt - både i teksterne og i servicen. Men da der går rigtig mange tekster og kunder igennem, sker der selvfølgelig også fejl. Dem forsøger jeg så at forholde mig professionelt til. Ikke således at kunden altid har ret - det har han nemlig ikke altid - men således at kunden altid får et sagligt svar, når han klager - eller klynker. Nogle ganske få gange har jeg fået så store opgaver, at jeg kunne se, at jeg ikke kunne nå det på de lovede fem arbejdsdage. Når det sker, sørger jeg for at give kunden besked, før opgaven går i gang. Ellers risikerer jeg nemlig, at kunden ikke vil betale - og det er skidt for virksomheden. Held og lykke med din service. Venlig hilsen Hans |