Hej Jeg sidder og kigger på sortiments udvidelse i www.sushibutik.dk og overvejer hvad der mangler i webshoppen. Vi vil gerne være den foretrukne webshop, når man vil købe sushi tilbehør til at lave hjemmelavet sushi og har løbende udvidet vores sortiment. I dag har vi godt 80 forskellige produkter i vores sortiment. Vi får snart flere knive i sortiment og om 2 måneder får vi en masse lækre sushi spisesæt hjem fra Kina. Jeg kunne godt bruge jeres input, så hvis I ville gøre mig den tjeneste at kigge ind i webshoppen og se hvad jeg umiddelbart ser ud til at mangle, så ville jeg blive glad. Kig ind på www.sushibutik.dk |
Umiddelbart er udvalget af forskellige varer ok - man kan naturligvis altid bruge mere at vælge mellem i de forskellige varegrupper fx mere end en enkelt slags sushiris. Så flere slags ris, tang, nudler, forårsrulledej, almindelig spisepinde mv.
Der er lige et par andre ting jeg hæfter mig ved. Noget som jeg godt kunne tænke mig som potentiel kunde var en mulighed for gittervisning. Det giver et bedre overblik, når man skal købe flere forskellige varer og når der ikke er så mange varer i hver kategori.
En anden ting er nogle flere produktbilleder på fødevarerne. Eksempelvis er tangens farve vigtig og den er svær at se bagved indpakningen. For alle fødevarerne gælder det at produktbilleder uden emballage ville være rart.
Dine opsalgsprodukter kunne med fordel vises med billeder - det kunne i hvert fald få mig til at spontankøbe mere. Derudover tror jeg du kunne lave stort mersalg ved at vise nogle produkter i indkøbskurven.
Der er noget galt med udregning af momsen på din side. Hvis jeg var ny kunde, havde du mistet mig med det samme igen... Når du får det rettet, skal jeg gerne være ny kunde på din side:-)
Total m/moms | 89,90 DKK | ||
Heraf moms | 9,63 DKK |