Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Sushi tilbehør mangler vi i webshoppen?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og kigger på sortiments udvidelse i www.sushibutik.dk og overvejer hvad der mangler i webshoppen.

Vi vil gerne være den foretrukne webshop, når man vil købe sushi tilbehør til at lave hjemmelavet sushi og har løbende udvidet vores sortiment. I dag har vi godt 80 forskellige produkter i vores sortiment.

Vi får snart flere knive i sortiment og om 2 måneder får vi en masse lækre sushi spisesæt hjem fra Kina.

Jeg kunne godt bruge jeres input, så hvis I ville gøre mig den tjeneste at kigge ind i webshoppen og se hvad jeg umiddelbart ser ud til at mangle, så ville jeg blive glad.

Kig ind på www.sushibutik.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:44

Umiddelbart er udvalget af forskellige varer ok - man kan naturligvis altid bruge mere at vælge mellem i de forskellige varegrupper fx mere end en enkelt slags sushiris. Så flere slags ris, tang, nudler, forårsrulledej, almindelig spisepinde mv.

Der er lige et par andre ting jeg hæfter mig ved. Noget som jeg godt kunne tænke mig som potentiel kunde var en mulighed for gittervisning. Det giver et bedre overblik, når man skal købe flere forskellige varer og når der ikke er så mange varer i hver kategori.

En anden ting er nogle flere produktbilleder på fødevarerne. Eksempelvis er tangens farve vigtig og den er svær at se bagved indpakningen. For alle fødevarerne gælder det at produktbilleder uden emballage ville være rart.

Dine opsalgsprodukter kunne med fordel vises med billeder - det kunne i hvert fald få mig til at spontankøbe mere. Derudover tror jeg du kunne lave stort mersalg ved at vise nogle produkter i indkøbskurven.

Der er noget galt med udregning af momsen på din side. Hvis jeg var ny kunde, havde du mistet mig med det samme igen... Når du får det rettet, skal jeg gerne være ny kunde på din side:-)

Total m/moms 89,90 DKK
Heraf moms 9,63 DKK

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 15:00

Dorthe:

Der er noget galt med udregning af momsen på din side. Hvis jeg var ny kunde, havde du mistet mig med det samme igen... Når du får det rettet, skal jeg gerne være ny kunde på din side:-)

Total m/moms 89,90 DKK
Heraf moms 9,63 DKK

Hej Dorthe.

Læg mærke til webshoppen er registreret i sverige  :)

VH.
Casper 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 15:08

Casper Fischer:
Læg mærke til webshoppen er registreret i sverige  :)

Hehe ja det så jeg efterfølgende... Det ændrer dog ikke på at det ville afskrække mig fra at handle der, hvis jeg ikke vidste det.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:11

Lige et par seo-råd.

1) Husk at linke med en god ankertekst rundt omkring. f.eks. "Sushi tilbehør" i stedet for bare at skrive adressen.

2) Du kan overveje at skrive tekst f.eks. inde under din oversigtsside om sushi tilbehør

3. opdater dine meta titles og meta descriptions (se nedenfor)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:59

designet synes jeg er rigtige pænt design Big Smile

kan nok regne ud moms er forkert det er svenske moms det er med vel , men lav det om til dansk moms på en dansk side , eller regner jeg helt forkert ?

husk titler og tags på billeder derved har du en chance det findes i google billedet søgning

husk social medie google plus på siden og få en masse likes det er en af tingen ens siden vurderes efter af søgemaskinerne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:01

Hej Dorthe

Tak for din feedback, den er super.

Det er lidt tricky med momsen og jeg kan forstå du undre dig, men mit firma er svensk og derfor er der kun 12% moms på de fødevarer, som vi sælger i webshoppen.

Jeg har noteret mig det du skriver om større udvalg indenfor de forskellige produktkategorier. Vi kunne godt tænke os flere forskellige sushi ris, men dem vi kan købe er enten for dyre eller i for store pakninger, så derfor har vi kun den gode ris til den rigtige pris og i den rigtige størrelse:-)

I tang har vi standard og den bedste (Gold), jeg vil checke op om vi kan få bedre billeder, så man kan se kvaliteten af produktet, det har vi ikke haft focus på, for vi har som udgangspunkt valgt at have bedste kvalitet på de varer vi sælger og ikke går på kompromis og vælger at sælge supermarkedsprodukter. Faktisk sælger vi kvalitetsprodukter til samme priser som de standardvarer man kan købe i de store supermarkedskæder.

DU har helt ret i det grafiske kunne være smart med gittervisning og at der er billeder af opsalgsprodukterne, det vil jeg checke om vores Scannet2 webshop kan.

Igen, tak for din feedback, den er værdsat.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Sushibutik.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 09:45

Hej Kim

Det var så lidt:-) Angående den svenske moms ville det måske være en god ide at gøre opmærksom på det for at undgå forvirring. Jeg tænker at det mystiske tal også kunne have den forvirrende effekt på andre end mig. I bund og grund handler det jo om troværdighed og det ville være surt at miste en kunde på det.

Din shop signalerer for mig at du sælger kvalitetsprodukter. Alligevel skal man ikke glemme det (LÆS: kvinders) basale shopping instinkt. Vi kan ikke nøjes med at se varen på hylden, men skal helst have den i hånden og se den fra alle vinkler og helt tæt på...og det er underordnet om det er designersko eller en pakke sushiris:-) Derfor er det dejligt med billeder fra flere vinkler, uden emballage, helt tæt på osv.

Mht. større udvalg og dyre priser, så tror jeg du skal overveje, om prisen er det vigtigste for den type kunder der handler hos dig. For mig personligt ville det være underordnet om jeg skulle give mere for varen, så længe jeg føler jeg har købt en kvalitetsvare. I den forbindelse kunne du også sagtens spille lidt mere på dine "brands". Ros mærket, smagen, kvaliteten lidt mere i dine tekster - det sælger.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 15:26

Flot og oveskuelig webshop.

Jeg vil give Dorthe ret i at, gridview kunne være en god ide, men ellers syntes jeg det er en fin og brugervenlig webshop.

Rigtig godt med jeres opskrifter og opskrifts bog :-) 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:35

Dorthe:
Det var så lidt:-) Angående den svenske moms ville det måske være en god ide at gøre opmærksom på det for at undgå forvirring. Jeg tænker at det mystiske tal også kunne have den forvirrende effekt på andre end mig. I bund og grund handler det jo om troværdighed og det ville være surt at miste en kunde på det.

Du har ret, det er jo også et godt argument at de kun betaler 12% i moms og dermed har fordel ved at handle i webshoppen, fordi den er registreret og placeret i Sverige.

Dorthe:
Din shop signalerer for mig at du sælger kvalitetsprodukter. Alligevel skal man ikke glemme det (LÆS: kvinders) basale shopping instinkt. Vi kan ikke nøjes med at se varen på hylden, men skal helst have den i hånden og se den fra alle vinkler og helt tæt på...og det er underordnet om det er designersko eller en pakke sushiris:-) Derfor er det dejligt med billeder fra flere vinkler, uden emballage, helt tæt på osv.

Jeg vil hoppe på mine leverandørers (sushi)maver, så jeg kan få flere billeder.

Dorthe:
Mht. større udvalg og dyre priser, så tror jeg du skal overveje, om prisen er det vigtigste for den type kunder der handler hos dig. For mig personligt ville det være underordnet om jeg skulle give mere for varen, så længe jeg føler jeg har købt en kvalitetsvare. I den forbindelse kunne du også sagtens spille lidt mere på dine "brands". Ros mærket, smagen, kvaliteten lidt mere i dine tekster - det sælger.

Vi slår ikke på billige priser, men sælger kvalitetsvarer til den rigtige pris. Du har ret i at vi kunne optimere vores beskrivelser, så folk ikke selv skal gætte at dette er kvalitetsprodukter.

Laver du selv sushi?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)