Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Sushi tilbehør mangler vi i webshoppen?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:
Rigtig godt med jeres opskrifter og opskrifts bog :-) 

Tak for din feedback.

Vores sushibog er blevet en stor succes og jeg forstår det godt, det er et fint hæfte/bog med lige det man har brug for at vide, så man kan komme i gang med at lave sushi hjemme.

Dbh

Kim

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok en omfattende shop.

 Har saldrig set sådan en her før:

http://sushibutik.dk/product/sushezi-perfekt-sushi-ruller-51/

Men den er godt nok smart.

Syntes det kunne være lækkert hvis der var flere opskrifter. Folk køber jo fordi de selv skal lave det derhjemme.

rygestop dag for dag

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, flere sushi opskrifter på jeres side opskriftsside ville være super godt.

Held og lykke med siden fremover, jeg bliver fast kunde :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Vi slår ikke på billige priser, men sælger kvalitetsvarer til den rigtige pris. Du har ret i at vi kunne optimere vores beskrivelser, så folk ikke selv skal gætte at dette er kvalitetsprodukter.

Laver du selv sushi?

Så er der bestilt sushi tilbehør i stor stil herfra - håber det lever op til forventningen:-) Lige et par tip fra bestillingsprocessen...

Ved checkout spærrer zopim "boblen" for din "call to action". Det er ikke muligt at klikke på købsknappen uden først at lukke for chatten. I værste fald opdager man slet ikke hvor den er. Meget uheldigt! Note: Zopim øger load-tiden en del på din side.

Det er en smule besværligt når man bestiller mange varer. Når varen er puttet i kurven, er der ikke nogen "tilbage til vareoversigten"-agtig knap.

Overskriften på betalingssiden er "External"???

Når man vælger levering til anden adresse står landet som default til Sverige. Blot en mikroskopisk detalje.

I forhold til dine opskrifter skulle du tjekke webshoppen hos Superbest. Den er intet mindre end genial. På alle opskrifter er det muligt at afkrydse hvilke varer fra opskriften man vil putte i kurven. Jeg tænker det kunne fungere perfekt sammen med dine opskrifter (hvis Scannet kan håndtere det selvfølgelig...nok tvivlsomt).

Ha' en god aften:-)

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)