Kære alle, Mit nye site har nu været online i 5 dage, og egentlig synes jeg det er gået super! Over 350 registrerede medlemmer, mere end 700 indlæg og sidevisningerne brager derud af. Men jeg ved jo hvor hardcore nogle af jer herinde er, så hvis I har tid og lyst, så må I meget gerne kigge forbi mit site, og se hvad der kan optimeres på. Nu sælger jeg jo som sådan ikke noget. Målet her er udelukkende flere brugere. Så mine spørgsmål kunne være: - Hvordan oplever en helt ny (uregistreret) bruger sitet? - Er det nemt nok at tilmelde sig? - Er der nok incitamenter i forhold til at bruge tid på at registrere sig? - Bliver der inviteret nok til debat? Find selv på flere. :) Jeg vil sætte stor pris på feedback, og siger på forhånd tak. :) I finder sitet her: http://www.fotohack.dk Bedste hilsner, //Michael |
Hej Michael
Jeg har kun taget et kort blik på dit site. Her er mine førstehåndsindtryk:
1) Forside - først forvirret. Er det en artikeside, salgsside eller forum eller? Måske ved de folk der besøger dig det godt allerede, men jeg synes det er lidt rodet.
2) Kassen der er til venstre med "kategorier" - her troede jeg det var dine forum kategorier, og jeg var lige ved ikke at klikke på menuen "forum" for inddelingen med "canon", "nikon" etc. kunne jeg ikke rigtig bruge i forum regi
3) Jeg blev positivt overrasket da jeg gik ind på forums delen. Jeg synes der var/er rigtig mange gode emneområder som dækker rimelig bredt for en fotointeresseret. Fedt :)
Må jeg spørge hvad din bevæggrund er til at starte sitet / forummet? Er der ikke rigelig af lignende slags i forvejen?
Hilsen Morten