Skriv logoet med jordbærsmag på selve kondomet, så pigen husker hvor julegaven skal købes 
Hvorfra ved du, at det kun er piger, som evt kommer til at smage det?
Der findes vel også par i DK, som består af 2 hankøn... hehe
Hvorfra ved du er der kun er to deltagere - eller at der måske endda ikke kun er en?!
Sorry, kunne ikke lade være - det er gas

@Slipsefyr,
Jeg synes idéen er sjov nok, men synes også at det kunne være et tilvalg ved køb. Dog ikke nødvendigvis som
indkøbskurv som nogen har foreslået. Jeg kan godt lide denne idé, men du skal så bare være opmærksom på at der muligvis stadigvæk er en regel om at du ikke må tilbyde noget "gratis", hvis det er købsbetinget.
Jeg er ville personligt ikke sende dem til kunder under den seksuelle lavalder. Ikke at jeg blåøjet tror at de ikke er nysgerrige efter den slags, men jeg synes ikke noget der kan misforståes som seksuelle forslag skal sendes til mindreårige. Dels synes jeg barndommen skal have lov at vare så længe som muligt - men hvis de vil vide noget er det en anden sag. Dels er det for mange en påvirkelig, hvor mange "følger flokken" og det kan godt sende et signal om at alle 13 årige har brug for kondomer.
Du kan jo vælge kun at sende dem til dem over den seksuelle lavalder og evt gøre det til frivilligt. Den sidste del er muligvis overflødig. Hvis holder dig til dem over, 18 år skal du nok langt ud på den indre missionske Vestkyst før der er nogen, der går i selvsving over det, men det kunne jo så være en vinkel, der kunne give dig omtale og dermed reklame.