Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig er malingo.dk klar!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

YouSee var også min 1. tanke da jeg så sitet. :-)

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 19:38

Det er mig der er webdesigner på malingo.dk. Først og fremmest vil jeg lige sige, at det IKKE er en kopi af YouSee - det kan man jo også se, hvis man kigger efter. Jeg har ikke engang tænkt eller kigget på YouSee. Og nu har de jo ikke patent på striber :D Er det ikke lidt overdrevet at tro det kan føre til retssag? Så ville hr. Zebra nok også høre fra deres advokat.

Men det er klart at hvis mange associerer det med YouSee, så må vi overveje at ændre baggrunden. Så personligt synes jeg at det er fint I siger det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Tino Bøgebjerg Cordes:

Men det er klart at hvis mange associerer det med YouSee, så må vi overveje at ændre baggrunden. Så personligt synes jeg at det er fint I siger det :-)

Jeg er ikke advokat - så hvornår man har stjålet noget, og hvornår noget er generelt som alle kan bruge syntes jeg er ret svært at bedømme. Og det er igen derfor at jeg ikke kan konkludere noget på det.

Men alt jeg siger bare når det er min første tanke - og jeg ellers fuldstændig havde glemt alt om YouSee - eftersom jeg ikke har boet i Danmark i 2 år - så vil jeg blot gøre opmærksom på det.

Hvis de kan bevise at de har brandet en grafik, og en anden har en grafik som alle syntes minder om den - så er det her min juridiske side står af. Men når det ikke er en konkurrende forretning, så sker der nok ikke noget.. Men syntes det er reelt nok at bringe op.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:04

Ja, helt fint at bringe det på bane som en venlig reminder. Men når man kan se at grafikken ikke er det samme, så er det jo ikke et problem.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:04

Kristoffer Hjerrild:
Hvis det er muligt for dig bør du nok skrive lidt længere beskrivelser under hvert produkt.

Fordi det vil gøre det nemmere for kunderne eller fordi det vil gavne mig på google?

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)