Struktur i hvilken forstand? |
Kan man ikke få en lille tekst under banneren
Bredt udvalg af maling og træbeskyttelse
altså logoet
bare en tekst under hvad du går ind til..
Struktur i hvilken forstand? |
Venligst
Brian Phillip
Kan man ikke få en lille tekst under banneren Bredt udvalg af maling og træbeskyttelse |
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Der står jo allerede: "Vi har også alt i værktøj og afdækning. Det hele bliver leveret direkte til din hoveddør." |
Venligst
Brian Phillip
virkelige virkelige meget meget meget flot siden du har fået , det er simpelthen super lavet denne her side. det kunne være super dejligt jeg let kunne plus likes din side , da det kan hjælpe en op ad i google og google har lagt lidt mere social likes ind i deres vurdering af siden og de ser jo selvfølgelige mest på deres eget medie google plus der er altid lidt der forbedres længere titler til billeder , men så er ude i småting , men jeg synes der er ikke meget der mangler , så siden er tæt ved perfekt lavet |
Det er også planen. Vi vil ændre det hen af vejen. Faktisk er mange af billederne hentet fra Dyrups egen interne system (til prof brug på deres egen sider, i annoncer osv.) Det undrede mig også, at de ikke havde strømlinet alle billeder. Flere af billeder har vi måttet tage i en Dyrup-grossist, da de ikke fandtes i deres arkiv. Derfor den store forskel. Men der vil løbende ske ændringer Vh Brian |
Venligst
Brian Phillip
Rigtig fin shop :-) Hvis det er muligt for dig bør du nok skrive lidt længere beskrivelser under hvert produkt. Held og lykke fremover! |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Det er skam heller ikke nødvendigt at konkludere noget, for at antyde plagiat. Men tak for antydningen på et offentligt forum. |
Venligst
Brian Phillip
Jeg skal ikke antyde plagiat! Men jeg siger det der kommer i mit hovede først når jeg ser den, men ikke for at hænge dig ud. Alene fordi jeg vil gøre dig opmærksom på det. Jeg aner ikke om du selv har udarbejdet designet eller om du har købt det, men det er ikke altid man kan se hvor en designer har fået inspirationen fra. Det er over to år siden jeg har været inde på YouSee's hjemmeside, da jeg ikke bor i landet mere - men i samme sekundt jeg så dit design, huskede jeg straks på YouSee-striberne der er brandet noget så grundigt, den gang jeg boede i DK på TV-skærme. Derfor skal min kommentar mere ses som en hjælpende hånd, for at du måske spare en advokat henvendelse fra dem. Det kan også være at dine striber er så forskellige at der ikke er noget at komme efter. Det er derfor jeg siger t jeg IKKE KAN KONKLUDERE det, men blot gøre dig opmærksom på det. God weekend :) |
syntes sku det ser godt ud, men en der bagrund får mig altså til at tænke lidt på yousee |
rygestop dag for dag