Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig er malingo.dk klar!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
der mangler dog lidt struktur på shoppen

Struktur i hvilken forstand?

Venligst

Brian Phillip

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:06

Kan man ikke få en lille tekst under banneren

Bredt udvalg af maling og træbeskyttelse
altså logoet
bare en tekst under hvad du går ind til.. 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:33

Casper Hansen:

Kan man ikke få en lille tekst under banneren

Bredt udvalg af maling og træbeskyttelse
altså logoet
bare en tekst under hvad du går ind til.. 

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener?

Der står jo allerede: "Vi har også alt i værktøj og afdækning. Det hele bliver leveret direkte til din hoveddør."

Venligst

Brian Phillip

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

virkelige virkelige meget meget meget flot siden du har fået , det er simpelthen super lavet denne her side.

det kunne være super dejligt jeg let kunne plus likes din side , da det kan hjælpe en op ad i google og google har lagt lidt mere social likes ind i deres vurdering af siden og de ser jo selvfølgelige mest på deres eget medie google plus

der er altid lidt der forbedres længere titler til billeder , men så er ude i småting , men jeg synes der er ikke meget der mangler ,  så siden er tæt ved perfekt lavet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:21

Jonathan Stoker:
Få taget nogle professionelle billeder af dine varer med en enkel bagrund, så baggrunden, belysningen og perspektivet er det samme på alle billeder

Det er også planen. Vi vil ændre det hen af vejen.

Faktisk er mange af billederne hentet fra Dyrups egen interne system (til prof brug på deres egen sider, i annoncer osv.) Det undrede mig også, at de ikke havde strømlinet alle billeder.

Flere af billeder har vi måttet tage i en Dyrup-grossist, da de ikke fandtes i deres arkiv. Derfor den store forskel.

Men der vil løbende ske ændringer Smile

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:26

Rigtig fin shop :-) Hvis det er muligt for dig bør du nok skrive lidt længere beskrivelser under hvert produkt.

Held og lykke fremover!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

Skal ikke konkludere.. Men dine striber i baggrunden ligner lidt meget dem fra YouSee ;-)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:43

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Skal ikke konkludere..

Det er skam heller ikke nødvendigt at konkludere noget, for at antyde plagiat. Men tak for antydningen på et offentligt forum.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55

Brian Ph.:
Det er skam heller ikke nødvendigt at konkludere noget, for at antyde plagiat. Men tak for antydningen på et offentligt forum.

Jeg skal ikke antyde plagiat! Men jeg siger det der kommer i mit hovede først når jeg ser den, men ikke for at hænge dig ud. Alene fordi jeg vil gøre dig opmærksom på det. Jeg aner ikke om du selv har udarbejdet designet eller om du har købt det, men det er ikke altid man kan se hvor en designer har fået inspirationen fra.

Det er over to år siden jeg har været inde på YouSee's hjemmeside, da jeg ikke bor i landet mere - men i samme sekundt jeg så dit design, huskede jeg straks på YouSee-striberne der er brandet noget så grundigt, den gang jeg boede i DK på TV-skærme.

Derfor skal min kommentar mere ses som en hjælpende hånd, for at du måske spare en advokat henvendelse fra dem. Det kan også være at dine striber er så forskellige at der ikke er noget at komme efter. Det er derfor jeg siger t jeg IKKE KAN KONKLUDERE det, men blot gøre dig opmærksom på det.

God weekend :)

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 19:00

syntes sku det ser godt ud, men en der bagrund får mig altså til at tænke lidt på yousee Stick out tongue

rygestop dag for dag

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)