Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig er malingo.dk klar!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Endelig er projektet med salg af maling via Malingo.dk klar. Det har været længe undervejs pga. en række forhindringer, men nu kører det. I første omgang på hele Sjælland. Herfra skal vi så have udvidet til resten af Danmark hurtigst muligt.

Men i forbindelse med Malingo.dk vil jeg gerne sige en tak til de Aminoer der nåede at hjælpe med råd og vejledning til opsætning og design.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 19:14

én kommentar

Synes du skal have en ico og så en skrift i browserbanneren længst øverst istedet for "home page" 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:17

Du har ret - tak!

Venligst

Brian Phillip

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:30

Brian Ph.:

Endelig er projektet med salg af maling via Malingo.dk klar. Det har været længe undervejs pga. en række forhindringer, men nu kører det. I første omgang på hele Sjælland. Herfra skal vi så have udvidet til resten af Danmark hurtigst muligt.

Men i forbindelse med Malingo.dk vil jeg gerne sige en tak til de Aminoer der nåede at hjælpe med råd og vejledning til opsætning og design.

Vh Brian

Synes det er et stilfuldt og flot design du har fået lavet, det falder lige i mine øjne.

Der er dog en ting jeg vil informere dig om (hvis det ikke er mening). Når kommer ind inde i en af produkter, så er der et billede hvor man kan zoome, og flere visninger under. Når man trykker på et af de billeder der er under flere visninger får man et nyt vindue åbnet, hvor man så kan trykke næste m.m. som i et galleri. Ville det ikke være mere smart at når man trykker på billedet så blev det billede man kan zoome på udskiftet? :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:38

Lækkert design. Kan godt lide farverne, og det passer jo fint til emnet må man sige :-D

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 19:47

Lige et hurtigt sidespring :)

Kan se at siden er bygget op i Joomla, og er selv ved at lave tre hjemmesider i Joomla, både for mig selv og nogle "kunder". Jeg har ikke den helt store viden indenfor Joomla, og synes at det er utroligt smart den måde "forsiden" er bygget op på i maligo.dk og vil høre om nogen kan forklare hvordan man den er lavet, om det er med en extension, eller om det er lavet i selve templatet som moduler-placeringer? :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 19:51

Lækker side helt klart!

Hvad jeg kan se så er der kun én ting der er vigtigt for dig. 

Få taget nogle professionelle billeder af dine varer med en enkel bagrund, så baggrunden, belysningen og perspektivet er det samme på alle billeder. Det booster din hjemmeside helt vildt og skaber meget troværdighed ved dine besøgende.

Held og lykke i fremtiden !

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 20:07

Niluan:
Jeg har ikke den helt store viden indenfor Joomla, og synes at det er utroligt smart den måde "forsiden" er bygget op på i maligo.dk og vil høre om nogen kan forklare hvordan man den er lavet, om det er med en extension, eller om det er lavet i selve templatet som moduler-placeringer? :)

Siden er bygget i Magento. Jeg benyttede tinocordes.dk, da jeg heller ikke selv har den store it-kundskab.

Venligst

Brian Phillip

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 20:11

Brian Ph.:

Niluan:
Jeg har ikke den helt store viden indenfor Joomla, og synes at det er utroligt smart den måde "forsiden" er bygget op på i maligo.dk og vil høre om nogen kan forklare hvordan man den er lavet, om det er med en extension, eller om det er lavet i selve templatet som moduler-placeringer? :)

Siden er bygget i Magento. Jeg benyttede tinocordes.dk, da jeg heller ikke selv har den store it-kundskab.

Ups, så så jeg forkert :D

Men flot side!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:31

Ser fint ud, der mangler dog lidt struktur på shoppen, men det kommer sikkert.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)