Og mht. fusk (og dine tidligere tråde, hvor du forklarer at din konverteringsrate er rigtig skidt): Hvad gør du for at brugerne der kommer ind på sitet føler sig trygge? Umiddelbart ligner det alle andre øreauktions (svindler) sites, og der er ikke et eneste sted på siden hvor du beskriver hvorfor du er anderledes end de andre, og ikke svindler?
Tværtimod kan jeg se at samme bruger har budt på alle auktionerne (niksu) - det får altså alarmklokkerne til at ringe
Jeg tror du skal gøre mere ud af at forklare hr. og fru Danmark at det er sikkert at bruge siden, og at de roligt kan være trygge. Navnet synes jeg også er med til at give et forkert indtryk af siden. Det lyder meget internationalt - som et firma der gemmer sig i udlandet, og åbner på flere sprog (f.eks. Mr123 som gemmer sig godt ). Derfor ville jeg anbefale dig at finde et dansk navn som signalerer tryghed, og skilt tydeligt (ikke kun i bunden) med at du befinder dig i Danmark.
Der skal gøres rigtigt meget for at signalere tryghed - især inden for den niche du har valgt :o)
Jeg får det hårdt i starten, uden snyd eller fusk, men hvis jeg formår at overbevise mine kunder at jeg er til at stole på, så håber jeg kan få flere kunder.
Jamen når er jeg ikke kun i DK og justbid24 forstår mange. Men giver dig ret. Dog efter nogle danske øreauktionssite også fuskede, giver det heller ikke så meget tryghed..
Jeg har mine visioner om hvordan det skal gøres, så håber jeg at kunderne vil give mig den chance at vise dem det :)
Jo tak.
Jeg vil gøre mit bedste!
Mvh
Dali
Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!