Vi introducerer 2 nye smykke kollektioner i Danmark i dette forår derfor sender jeg dig lidt information på :
"Dusk To Dawn" smukt trendy design til kvinder og mænd, meget høj kvalitet i materialer og i forarbejdning. - se venligst . www.dusktodawn.com
"Nirbana Soul" serien har de samme gode egenskaber, men til en noget lavere pris. En af nyhederne er "Mor & Datter" armbånd. - se venligst www.nirbana.dk
Jeg håber du kan finde tid til et lille møde, hvor jeg kan vise dig udvalgte prøver fra de 2 kollektioner, således du kan bedømme kvalitet og potentiale. Jeg sender dig gerne yderligere information og prislister.
Idet jeg håber at høre fra dig, du kan altid træffe mig på mobil eller her på mail : peter.torp@mail.dk
Leveringstiden er 2 - 4 hverdage, og fragtprisen er mellem kr. 50,- og kr. 86,- alt afhængigt af, om man vælger GLS pakkeshop eller PostDK med eller uden omdeling. (og gratis fragt ved bestillinger over kr. 1.350,-)
For ca. kr. 40,- ekstra kan man få dag-til-dag levering.
Skulle man få lyst til at tage smykkerne med "on the road" er det også muligt at købe præsentationsbakker, etuier, brochurer mv.