Hej folkens. Har været heldig og få et super domæne. Kunne være sjovt at benytte det til et eller andet, da det bestemt er noget folk kan huske. Kom meget gerne med gode ideer og evt. hvis der er nogle som sidder med en god ide og kunne tænke sig at sprænge ud i det sammen på dette domæne. Er altid åben som aktiv eller sleeping partner :) Mvh Brian Mikkelsen |
Super domæne - hvad skal jeg lave?
- 1
Jeg tror at hvis du skal lave en side som bliver en succes så skal du lave produktet og derefter finde et produkt der passer til, og ikke finde et godt domæme for at opfinde et produkt. Det virker bare som en dødssejler når energien er på domænet og ikke produktet. sorry |
rygestop dag for dag
Det var da et meget sjovt domæne! Det er dog begrænset hvad du kan bruge det til efter min mening. |
Find de bedste apps her!
Så tror jeg sku slogan er på plads :) Det er da et super domæne, vil bare gerne finde en tosset ide der passer til. |
Optag dig selv hvor du tæller fra 1-9, sæt den på replay og smid den op på hjemmesidet. Sjove og åndsvage hjemmesider har altid den tendens til at gå viral :-P Så kan du jo evt. smide nogle affiliate reklamer op på siden |
Kan heller ikke se hvad der er "super" ved det domæne. |
Du har en vinder om 123454777 år. Spøg til side. Det første jeg tænkte på var noget børnerelateret, hvor små børn kan lære tal/matematik eller andet. Jeg synes dog ikke at det er et superdomæne - du har et ok brandable domæne. Et superdomæne er rejser.dk, biler.dk osv. |