Er vi enige om, at der ikke findes videnskabelig dokumentation for MonaVies sundhedsmæssige fortræffeligeheder? // Jesper
|
Nej, det er vi ikke enige om!
Debat
Er vi enige om, at der ikke findes videnskabelig dokumentation for MonaVies sundhedsmæssige fortræffeligeheder? // Jesper
|
Folkeafstemning om Patentdomstolen
|
Nej, det er vi ikke enige om! |
Godt - dét behøver vi ikke diskutere her.
|
Folkeafstemning om Patentdomstolen
|
Hej Jesper. Jeg konkluderer bare, at Zinzino ikke bevisligt har gjort noget forkert! Jeg kan altså stadig ikke få øje på, hvad Ekstrabladet har afsløret! Hilsen Anders |
Ekstrabladet har vel egentlig ikke afsløret noget som helst, det har du fuldstændig ret i (desværre) :) Jeg er rimelig overbevist om at de er toptrænede til at handle svinsk, de to banditter der kom i søgelyset denne gang.
Det er ikke sikkert det er meningen med Zinzino-konceptet at folk skal opføre sig nederdrægtigt overfor hinanden, men ikke desto mindre er jeg sikker på at der er rigtig mange der gør det.
De har ikke afsløret noget som helst om Zinzino i denne omgang så vidt jeg kan se, men nærmere om de to implicerede personer. |
Bo Hamburger og Peter Sørensen er tyvknægte. Det er vel i grund og bund det. I forhold til ZinZino kan man vel ikke fortænke dem i at imødegå omtalen med tavshed. Ja lidt panik omkring Bo Hamburger - men det er jo ham personligt. Et par dage til og historien er død i pressen. Hvis Zinzino ikke føder mere på denne historie er der jo ikke noget nyt at skrive om. Det har efterfølgende heller ikke være fokus på den fra Ekstra Bladet side, som kun bragte nogle linier om Kira (Som mest af alt minder om en der selv har henvendt sig). Henrik |
|
Hej Jørgen. Kender Peter særdeles godt og mine øjne er han en bundærlig familiefar, som ønsker det bedste for sine partnere og medmennesker. Hvis du på baggrund af en artikel i Ekstrabladet kommer til den konklusion, at han er toptrænet i at handle svinsk, så siger det mere om dig, end det gør om Peter! Hilsen Anders |
|
Hej Henrik. Jeg elsker indlæg med dybde, som er baseret på facts! Hilsen Anders |
|
Hej alle. Vi bliver vel næppe enige i denne sag, så jeg vælger at sige over and out! Bliver begravet i mails i forbindelse med mit forsvar af et selskab, som jeg ikke selv arbejder med. Tak for kampen! Hilsen Anders |
|
Hej Anders. Tak for kampen. Det luner at der er mennesker med hjerte der blander sig - også selvom de ikke selv får noget ud af det. Lad os først lige få én Omtalen i Ekstrabladet har ikke specielt noget med Zinzino at gøre. |