Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bogførings hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Sitet http://xn--albogfring-5cb.dk/ er nu oppe at køre, det er ikke verdens mest avancerede hjemmeside, og det er da heller ikke meningen. Men jeg ville nu alligevel gerne have lidt ris/ros af hjemmesiden og hvad der evt. skulle ændres/rettes

På forhånd tak!

www.ALbogføring.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02

Hej,

Umiddelbart virker siden nem og overskuelig at finde ud af-

- Få noget mere padding mellem overskrifter, billeder.
- Få CVR-nummer frem på forsiden under kontakt info - Ligeså på kontakt siden.

Eventuelt overvej at få lavet et logo i stedet for www.albogføring.dk
- Dette kan jeg hjælpe med.

Håber du kunne bruge min feedback.

Hav en fortsat god dag, 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 11:10

Det er du sluppet godt afsted med synes jeg! Eneste ændring jeg vil foreslå, er at få lavet et logo besøgende kan huske og genkende, i stedet for domænenavnet øverst til venstre.

Derudover skal du være opmærksom på at http://albogføring.dk/index.html og http://albogføring.dk/ begge svarer. Det er duplicate content :-)

Derudover er billederne i slideren lidt pixelerede.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:40

udnyt google viser op til 70 tegn lige nu vises kun domæne navn i titlen derved udnyttes ikke hvad der kan være klik bar links og den er ens hele siden igennem 

få social medier på siden google plus og facebook likes er blevet lagt mere ind vurderings af ens side hvor den skal placeres på google.

cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden det skaber meget mere troværdighed over siden

kontakt få også der en kontaktformular derved lettere at kontakt dig , dette er profil siden hos dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:59

Ganske fornem hjemmeside. Simpel og overskuelig - lige som det skal være. Dog synes jeg du skal få skubbet både dit slogan og billedet nedenunder sloganet lidt længere ned, så der er mere mellemrum mellem de to ting, da det ellers ser enormt sammenpresset ud.

Som de andre også anbefaler, så synes jeg du skal få udviklet et mere fængende og kreativt logo fremfor en tekst. Det er blandt andet de logo, der skal få folk til at huske dit navn ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:58

Mange tak for svarene :)
undersøger netop nu mulighederne for at få lavet et loge, og selvfølgelig skal jeg have cv smidt ind. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)