Jeg tror at mit bedste bud er at lade være :O) Og hvorfor nu det?. Jeg har selv en webshop og ville også kun have med Dropshipping at gøre. Men du finder hurtigt ud af at der ikke er mange håndører tilbage, efter at leverandørerne har taget deres del af kagen. Jeg gjorde selv det at jeg tog kontakt direkte til producenten... nogle få sagde nej (af forskellige årsager), men langt de fleste sagde ja. Du får langt bedre betingelser samt penge i kassen på den måde. Der er ingen tvivl om at det kræver mere fodarbejde fra din side af, men er du organiseret, så kan det rigtig godt betale sig.
Jeg har allerede en leverandør, med en rimelig god avance aftale. Det er udelukkende for at udvide sortimentet med flere genere. Producenter, har jeg også snakket en del med. Men undskyld mig, mine penge skal ikke investeres i et helt nyt opstartet producent firma, der ikke har fået skabt sig et ordenligt navn endnu. Og de producenter der så har noget og byde med, også markedsføringsmæssigt. De sælger ikke til mindre webshoppe, som min.
Men, det rigtig Dropshipping aftaler er svære og indgå og avance lægger gennemsnitligt ikke særligt godt, har jeg i hvert fald os erfaret. Men jeg har været heldig.
Men det sjovt nok, og smide denne debat op en gang i mellem, det kun være der var kommet nye til, siden sidst. (-: