Jeg sætter et af mine seneste projekter til salg. Min force er idéudvikling. Jeg har meget lidt lyst til at rode med linkbuilding, fordi jeg synes, det er helt ekstremt kedeligt.
Begge sider har kun været online i en uges tid, og har derfor ingen indtjening eller nævneværdige statistik. Du skal betragte det her som en investering. Hvis du ikke kan se potentialet i siderne, behøver du ikke blande dig i tråden.
Prisen starter ved 1.000 kroner pr. side. Send mig en pb eller brug min kontaktformular.
Hvis vi nu siger at du kun en af siderne solgt for 1000 kroner. Jeg vil da mene at det overhovedet ikke kan betale sig for dig, at lave/sælge dem til den pris? Der er jo en del tekst!
Hvis vi nu siger at du kun en af siderne solgt for 1000 kroner. Jeg vil da mene at det overhovedet ikke kan betale sig for dig, at lave/sælge dem til den pris? Der er jo en del tekst!
Hej Casper,
Det er hobbyprojekter. Jeg går ikke vildt meget op i cost/benefit-analyser og den slags, når vi snakker projekter, som jeg stabler på benene i min fritid. Jeg nyder at lave dem, så oplever ikke det store tab.