Hej kære Aminoer! Kører du et WordPress-baseret website/webshop, men har ingen form for backup og genoprettelsesløsning? Jeg tilbyder en komplet WordPress backup service til alle der gerne vil have sikret deres indhold mod datanedbrud, hackerangreb, fejl i forbindelse med opdatering osv. Servicen indeholder:
Som et særligt tilbud til alle på Amino tilbyder jeg gratis oprettelse hvis du bestiller et års service - dvs at du sparer 150 kroner! Alt hvad du skal gøre er at skrive i kontaktformularen under kontakt, at du har set mit tilbud her på Amino. Tilbuddet gælder fra d. 9. April frem til mandag d. 16. April, så skynd dig at kontakte mig i dag hvis du ønsker at udnytte tilbuddet!
Vent ikke længere - Klik her og få sikret din hjemmeside i dag! |
Ikke for at disse dit produkt, men hvis man har bare et minimalt teknisk kendskab, så findes der jo en ordentlig bunke gratis plugins til WordPress som kan klare opgaven helt gratis og helt automatisk.
Synes bare jeg ville sige det til de Amino'er der bliver nervøse og synes det er lidt halv pebret pris. Så kan det altså sagtens klares gratis.
Dog er der jo så ikke gratis genoprettelse med, men det er jo dog yderst sjældent man har brug for det, og kan man ikke selv klare det, kan man jo nok finde nogle til at gøre det for en forholdsvist billigt. Det tager jo ikke ret lang tid og er super nemt hvis man bare har alle filer og databasen. Så kører det jo næsten af sig selv.