Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet backupservice til WordPress

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej kære Aminoer!

Kører du et WordPress-baseret website/webshop, men har ingen form for backup og genoprettelsesløsning?

Jeg tilbyder en komplet WordPress backup service til alle der gerne vil have sikret deres indhold mod datanedbrud, hackerangreb, fejl i forbindelse med opdatering osv.

Servicen indeholder:

• Komplet daglig eller ugentlig backup - Både databasen dit site benytter og dine filer (uploads, plugins, kernefiler osv.)
  • Backup til ekstern FTP server, sendt per email, eller til din Dropbox
  • Gratis genoprettelse - Hvis du ønsker at få genoprettet dit site, mailer eller ringer du blot til mig, og så genopretter jeg den hurtigst muligt.

Som et særligt tilbud til alle på Amino tilbyder jeg gratis oprettelse hvis du bestiller et års service - dvs at du sparer 150 kroner!

Alt hvad du skal gøre er at skrive i kontaktformularen under kontakt, at du har set mit tilbud her på Amino. Tilbuddet gælder fra d. 9. April frem til mandag d. 16. April, så skynd dig at kontakte mig i dag hvis du ønsker at udnytte tilbuddet!

6 måneder 12 måneder
Oprettelse 150.- Gratis
Månedlig ydelse 62.50 50.-
Genoprettelse Gratis Gratis
Totalt 525.-

600.-

Vent ikke længere - Klik her og få sikret din hjemmeside i dag!

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ikke for at disse dit produkt, men hvis man har bare et minimalt teknisk kendskab, så findes der jo en ordentlig bunke gratis plugins til WordPress som kan klare opgaven helt gratis og helt automatisk. 

Synes bare jeg ville sige det til de Amino'er der bliver nervøse og synes det er lidt halv pebret pris. Så kan det altså sagtens klares gratis. 
Dog er der jo så ikke gratis genoprettelse med, men det er jo dog yderst sjældent man har brug for det, og kan man ikke selv klare det, kan man jo nok finde nogle til at gøre det for en forholdsvist billigt. Det tager jo ikke ret lang tid og er super nemt hvis man bare har alle filer og databasen. Så kører det jo næsten af sig selv.

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Præcis som Steffen siger, så findes der en masse gratis plugins, som klarer det for dig.
- Jeg benytter selv en, der taget backup ugentlig.

Ellers en meget fin idé - Den findes bare i en gratis udgave.. :-)

Ha' en god dag :) 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hold da kæft nogle nogle super nedern indlæg at komme med i en salgstråd Steffen og FrederikNo, selvom der er smiley´er og andet, ændrer det ikke på at det er en salgstråd, hvor det første I gør at er fortælle om de at der findes måder at gøre det gratis på. Tror I produktet er henvendt til folk der selv kender til download, installering og konfigurering af plugins? (I behøver faktisk ikke svare).

WordPress er da også gratis at bruge, men derfor lever vi stadig af at lave hjemmesider i WordPress (+SEO).

At sige 600,- er dyrt for et års abonnement på at sikre en backup kører viser hvilket niveau I befinder jer på.

For den lille blogejer der selv kan sætte backup op med et plugin er det billigere selv at sørge for det, men for firmaer der koncentrerer sig om at sælge deres produkter og ydelser, som intet ved om backup er det altså meget billigere at betale 600,-/året, end selv at skulle sætte sig ind i det, og efterfølgende måske endda ikke vide om det virker.

Super service ChristofferYes, faktisk ganske billigt hvis du spørger mig. Jeg er sikker på du nok skal få nogle kunder den vej, selvom der er nogle der er på et niveau hvor 600,-/år er dyrt for sikring af backup.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:54

Steffen Gregersen:
Dog er der jo så ikke gratis genoprettelse med, men det er jo dog yderst sjældent man har brug for det, og kan man ikke selv klare det, kan man jo nok finde nogle til at gøre det for en forholdsvist billigt. Det tager jo ikke ret lang tid og er super nemt hvis man bare har alle filer og databasen. Så kører det jo næsten af sig selv.

Hej Steffen

Tak for dit indlæg. Du har ret i at der findes programmer som kan gøre dette gratis, men som du rigtigt påpeger, er det den gratis genoprettelse, man får med i pakken, der gør at jeg mener dette tilbud er relevant for mange hjemmesideejere.

Selv om det er super nemt for teknisk mindede kunder, er dette tilbud for dem, som netop IKKE kan finde ud af dette selv. Der skal ikke mange nedbrud i løbet af et år, før at supporttimer hos en programmør er betalt hjem.

Mange ejere har en hjemmeside med en fast programmør, som tager alt mellem 400-600 kroner i timen for at yde den slags support. Og i disse tilfælde vil jeg vove den påstand, at min løsning kan spare dig penge.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:00

Frederik:

Præcis som Steffen siger, så findes der en masse gratis plugins, som klarer det for dig.
- Jeg benytter selv en, der taget backup ugentlig.

Ellers en meget fin idé - Den findes bare i en gratis udgave.. :-

Hej Frederik

Som jeg skrev i mit indlæg til Steffen, sælger jeg en SERVICE, der gør, at kunden blot behøver at ringe, SMS'e eller maile mig, så får de deres hjemmeside genoprettet nøjagtig som den var inden nedbruddet.

Intet plugin kan gøre dette af sig selv, da det kræver manuel handling at gennemføre en genoprettelse.

Derudover kan jeg fortælle at jeg benytter et professionelt backup-plugin (skriv gerne hvis du ønsker at vide mere), og ikke forlader mig på tilfældige gratis-løsninger, hvor der ikke er nogen garanti for at backuppen fungerer.

Jeg håber at jeg har fået forklaret hvad kunden betaler for - vished om at ligegyldigt hvad der sker med deres hjemmeside, vil de kunne få den genskabt igen, uden at skulle foretage noget aktivt.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 19:25

Rigtig god service, og til en fair pris.

Som ikke teknisk minded skal man jo betragte det lidt som en forsikring, og hvor mange vil ikke gerne forsikre sig mod nedbrud på ens hjemmeside. Man håber selvfølgelig ikke at få brug for det, men skulle uheldet være ude er man som kunde glad for at en hjemmeside kan være oppe og køre igen i løbet af ingen tid

Jeg kører selv en lignende service for mine kunder (dog med Joomla sider) ... heldigvis er det få gange jeg har haft brug for at reetablere kundernes sider, de gange hvor det har været nødvendigt har kunderne været utroligt glade for det...

Er sikker på du nok skal få en del kunder på den konto Yes

/Claus

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I love backupbuddy too :) it has made my life so much easier,

I works with most of the danish budget hosts too :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

min udbyder backer alle mine databaser op hver 6. time i op til 30 dage bagud derudover er der kopier af alle filer. Fint nok du leverer den service, er bare for dyrt og virker derudover kun på udbydere hvor du har adgang til mysql udefra. Kræver vel ligeledes også at brugeren udleverer dig FTP og MySQL brugernavne etc, og forestil dig så at disse skiftes og brugeren glemmer at opdatere dig....

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:45

Det er en fantastisk tilbud og hvis jeg ikk brugt det selv, så vil jeg har ingen problem med at send dig en NDA og en admin login 

Godt tilbudt!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)