Fint nok du leverer den service, er bare for dyrt og virker derudover kun på udbydere hvor du har adgang til mysql udefra. Kræver vel ligeledes også at brugeren udleverer dig FTP og MySQL brugernavne etc, og forestil dig så at disse skiftes og brugeren glemmer at opdatere dig....
Hej Søren
Det undrer mig at du kan gøre dig til ekspert på et tilbud, hvor du ikke kender det tekniske indhold. Jeg kan forsikre dig og eventuelle kunder at min softwarer fungerer på et næsten et hvilken som helst webhotel der kan køre WordPress. Hvis en nogen er i tvivl om deres webhotel understøtter min software, laver jeg gerne et GRATIS tjek på deres hosting-løsning, inden aftale indgås.
Naturligvis kræver en backup-løsning den nødvendige adgang. Jeg yder naturligvis fuld diskretion omkring udleverede passwords, lige som når jeg laver arbejde på mine kunders eksisterende løsninger.
Man ændrer ikke password til Mysql sådan lige, i så fald skal man til at rette i wp-config.php hver gang man gør det.
For ikke at forkludre budskabet (og undgå påstande om hvad mit tilbud indeholder, kan og ikke kan), så er her en opsummering:
Jeg tilbyder dig som WordPress-hjemmesideejer en backup-aftale, hvor genoprettelse af data er GRATIS, når først du har betalt for den periode, du ønsker at være dækket.
Hvis du er i tvivl om din hosting-udbyder understøtter dette, er du velkommen til at kontakte mig, så tjekker jeg GRATIS om din platform understøtter det.
Alle udleverede adgangs-oplysninger behandler jeg med højeste fortrolighed, og ønsker du at få mig til at underskrive en NDA eller lignende, kan dette også arrangeres.
Dette er en tråd i kategorien "jeg har et godt tilbud til dig", jeg henstiller til at I holder tråden til emnet og lader Christoffer køre sit tilbud.
Hvis I har brug for at diskutere teknikken i Christoffers, eller andres, backupløsninger, vil jeg bede jer om at oprette en seperat tråd til det formål, i teknik-kategorien.
Jeg er enig med bl.a. Thomas og Brian. Det er et ganske fint tilbud til en god pris. Christoffer - En idé kunne også være at udvide din service til også at dække vira, da jeg anser det som et større problem end nedbrud :-)