nr 2 er bedst synes jeg. |
Nummer 6 er min favorit.
nr 2 er bedst synes jeg. |
Nummer 6 er min favorit. |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Tak for jeres stemmer, allesammen. Jeg har valgt at bruge nummer 6, da det har fået flest stemmer, og det er også min personlige favorit. :-) |
|
Tag på Photoshop kursus i Vejle
Efter min mening, ingen af dem. Når man ser logoet alene, kommer man slet ikke til at tænke "synes godt om" eller noget lign. |
Fedt at man kan købe udemærkede logoer så billigt. Jeg synes at nr 5 er godt, da det mest indikerer noget man har hakket af. Hvis bare trekanten og teksten havde været grøn. Trekanten kunne måske være et v, men jeg ved jo ikke om du kan lave det om eller skaffe et mere der minder om i en grøn farve. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
|
Du skal starte forfra. Du vil ikke blive taget seriøst med disse. Det ville jeg hvert fald ikke :) |
Jeg synes nr. 2 men helst et helt andet Nr. 6 minder om medicinalvirksomheder, jeg kommer til at tænke på læger og piller.... Blot min mening. God dag. |