Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din favorit Iværksætter, programmering og/eller online marketings bog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Kort og godt, vile jeg egentlig høre, hvad din favorit bog er? - Hvilken bog, husker du, som virkelig var en øjen åbner for dig selv og måske din webshop el.lig. Måske var det en bog, der var skrevet af en kendt iværksætter, som virkelig bare gav dig blod på tanden?

Jeg har valgt og lave dette indlæg, både for måske din og min skyld. 
Personligt mener jeg der er alt for få bøger på market inden for disse emner, og udover det synes jeg også de er rigtig svære og finde.

Så hvis du har en bog, du varmt kunne anbefale, så synes jeg da du skulle gøre det! desuden hvis du har en lille begrundelse til, hvorfor netop den bog, var eminent god, ville det jo heller ikke skade Smile

Mvh

Frederik Fogh

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:23

De 3 bedste bøger jeg har læst:

SEO-LEX, En sælgers bekendelser, Iværksætter til jeg dør

3 bøger jeg vil købe og læse i år:

Sælg mere på nettet, E-pusher, AD-LEX

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:24

Purple Cow, Tribes og Linchpin - alle af Seth Godin
Rework af Jason Fried 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:35

Business Model Generation

ReWork

4 hour WorkWeek

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

22 Immutable laws of marketing - Al Ries

Rework - Jason Fried.

4 hour work week - Tim Ferriss.

Crush it! - Gary Vaynerchuk.

Alle de her bog tråde, Amino skal have en Amazon shop, så der er en top 100 liste, som Amino kan tjene på.Smile

Kom så Thorborg, vi køber bøgerne alligevel, vi kan lige så godt støtte Amino samtidig.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:06

Evan Baylin, Outsmarting Google, fordi det bare er no bullshit SEO viden, eks så skriver han at et link fra wikipedia virkelig kan gøre underværker, og nu ved jeg godt at hylekoret kommer og skriger nofollow, men jeg har bare en ting og sige til hylekoret og det er hilltop algoritmen read and it weap. Og desuden så skriver han også i sin bog at PR, er en forældet måde at vurdere et link på og der er vi faktisk enige også. Ifølge ham er det noget der kaldes trustrank som er det afgørende for at opnå placeringer, Og jeg har set det selv, (fik engang the #1 spot på et meget konkurrence præget ord med et PR 3. link okay indrømmet det var et PR. 3 link fra yale.edu men so what?) Og desuden så giver bogen også et rimelig godt indblik i search operators. 

Her er hans firma. 

Og her kan du købe bogen.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:18

Made in America - Sam Walton.

En utrolig dygtig mand som var en stor iværksætter. Sam walton - stifteren af Wallmart fortæller i bogen om hans liv og samtidig giver han nogle gode råd om hvordan man starter et firma op - "Sams Rules for Building af Business".

Den er alle pengene værd.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)