Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til Webbureau

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Andreas Linde:
Det kommer på to do (eller zu tun, hvis du kan li' tysk ;) ) listen :=)  

Jo, jeg kan godt lide tun ;o)

Prøv at lege lidt med designet og se, om du bliver yderligere inspireret ved at indsætte lidt farver og kasser (nogle gange kan en ændret skriftfarve eller baggrund gøre underværker).



Haha ;)

- Ja, det tror jeg også det vil. Jeg tror jeg starter med at teste de små farveændringer, før jeg går igang med at skifte alle farverne!  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg prøvet at gøre hjemmesiden lidt mere spændende f.eks. ved at ændre tekst-farven i menuen + tekst-farven og baggrunden i velkomstteksten. Er hjemmesiden mere spændende nu? Og er der flere forslag? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser din admin-bjælke når jeg klikker ind på din side :-)


Ellers fin side :-) Ha' en super dag! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:

Jeg ser din admin-bjælke når jeg klikker ind på din side :-)


Ellers fin side :-) Ha' en super dag! 



Ah damm. Den har godt nok drillet en del den bjælke.
Mange tak - I lige måde! 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Og er der flere forslag? 

Det har pyntet med den blå farve. Dog synes jeg, at teksten (med den blå baggrund) bør sættes ind i en ramme med noget baggrundsgrafik - det ser ufærdigt ud, når teksten svæver frit i det blå område.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

På mobiler med lille skærm og lav opløsning er det synd at logo fylder så meget. Menu kunne måske komme så den kun fylder en linje. Istedet for at de sociale knapper du har i bunden på mobilen er til at dele skulle de være til at følge. Wordpress laver jo altid gode mobilversionen i forhold til feks joomla, så de ting jeg nævner er nok mere smagssag. Jeg synes der mangler lidt billeder på mobilen.. Men kort og godt en pæn side...

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Andreas Linde:
Og er der flere forslag? 

Det har pyntet med den blå farve. Dog synes jeg, at teksten (med den blå baggrund) bør sættes ind i en ramme med noget baggrundsgrafik - det ser ufærdigt ud, når teksten svæver frit i det blå område.



Har du et forslag til baggrundstrafik? Jeg har svært ved at forstille mig hvordan det skal se ud. Mener du en kasse rundt om teksten? Og har du et forslag til farven på kassen? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

På mobiler med lille skærm og lav opløsning er det synd at logo fylder så meget. Menu kunne måske komme så den kun fylder en linje. Istedet for at de sociale knapper du har i bunden på mobilen er til at dele skulle de være til at følge. Wordpress laver jo altid gode mobilversionen i forhold til feks joomla, så de ting jeg nævner er nok mere smagssag. Jeg synes der mangler lidt billeder på mobilen.. Men kort og godt en pæn side...



Jeg ved ikke om jeg er enig med størrelsen af logoet. Jeg synes den ikke den fylder for meget på min iPhone. Har du tjekket det i din browser eller i din telefon? (og hvilken telefon er det?) Hvis det er et udbredt problem må jeg kigge på hvordan man gør logoet skalerbar.

Det er ikke knapper man kan dele med. Det er knapper, hvor man kommer over på f.eks. min facebook-side. Jeg er meget enig mht. billeder, og det er også noget jeg skal have arbejdet på (og senere kommer der også video på).  

Mange tak for feedback Høy! Det vil jeg tage til mig!  

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet på nogle forskellige mobiler (også nogle med samme slærmstørrelse og opløsning som på en iPhone 3) , men det er ikke noget der ødelægger helhedsindtrykket, jeg synes blot det fylder for meget.. Ligesom mit eget logo gør på mobilen :-)
Det med facebook knap var egentlig et vældig dårligt formuleret spørgsmål da jeg ikke kunne få "Amino browser " til at reagere..

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Linde:

Så har jeg prøvet at gøre hjemmesiden lidt mere spændende f.eks. ved at ændre tekst-farven i menuen + tekst-farven og baggrunden i velkomstteksten. Er hjemmesiden mere spændende nu? Og er der flere forslag? 

Jeg synes egentlig at det ser rigtig godt ud, men kan godt se hvad du mente i dit første indlæg, da du skrev at du følte at der manglede et eller andet.

I mine øjne, er det der mangler, en smule lækre detaljer rundt omkring; en lille gradient, en smule noise, og måske en smule tekstur. Derudover synes jeg også godt at du kan kigge lidt på hvordan du kan få din tekst til at fremstå mere spændende.

Når det kommer til design, så synes jeg ofte at det er nemmere at vise hvad man mener med et billede, så det er vedlagt nedenunder.


Side 2 ud af 4 (37 indlæg)