Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afprøvning af Deal sider

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hopper jeg med på trenden, og tester "Deal" siderne.

Denne gang bliver det udlejning af villaer i Thailand .

Jeg er spændt på om det giver noget, men worst case som jeg ser det, er en masse reklame, da de kommer bredt ud med mange daglige besøgende, og store mail databaser.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 10:37

Er det en af de små dealsites? Synes ikke jeg har hørt om den før... Hvor mange kommer de ud til?

Det gør også ondt på mig, når der står sådan noget på deres side:

"Allerrede 167 tilbud købt
 Sparret i alt kr. 46179"

Både på grund af de åbenlyse stavefejl, men også fordi de åbenbart kun har haft 167 salg.

Jeg håber det er OK at spørge - hvorfor har du valgt dem?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:48

ja, ikke så smart med stavefejl.. det vil jeg da informere om, så de kan få rettet til.

De er samarbejdspartner med ham der ejer villaerne, derfor kom de lige med på prøve..

Jeg tror heller ikke de er så store, og vi fik nogle gode vilkår - så alt i alt en lille test.

Fra omkring 1 maj, kommer jeg på et af de større sites.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:01

Jesper Laugesen:

ja, ikke så smart med stavefejl.. det vil jeg da informere om, så de kan få rettet til.

De er samarbejdspartner med ham der ejer villaerne, derfor kom de lige med på prøve..

Jeg tror heller ikke de er så store, og vi fik nogle gode vilkår - så alt i alt en lille test.

Fra omkring 1 maj, kommer jeg på et af de større sites.

All right - så er der en forklaring på du valgte dem :-)

"Min" koncern (JP/Politikens Hus) har også et dealsite - det har jeg dog ikke noget med at gøre, eller er på nogen måde afhængig af - men den fungerer vist temmelig godt. Har 16.300 på Facebook og mange mange flere mailadresser, så man kommer man ud til en del.

Jeg overvejede at købe dette tilbud, men på tre timer, så var der solgt mere end 2.000 til brunch på Custom House, og der blev udsolgt: http://spotdeal.dk/Tilbud/982-nyd-en-overddig-brun

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:14

Ja, et frokost tilbud til en hund eller deromkring skal selvfølgelig også trække mange flere handler :)

Lige et step op til en tur til Thailand :)

Blev lige fortalt at annoncen er set af ca. 1500 siden sent i går aftes, så noget reklame bliver det uanset..

Folk skal vel også først undersøge med ferie, fly osv. , så ikke impulskøb på samme måde.

Den nye jeg skal prøve fra ca. 1 maj , ved jeg har + 200.000 i mail basen, så den kommer også lidt rundt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:26

Jesper Laugesen:

Ja, et frokost tilbud til en hund eller deromkring skal selvfølgelig også trække mange flere handler :)

Lige et step op til en tur til Thailand :)

Blev lige fortalt at annoncen er set af ca. 1500 siden sent i går aftes, så noget reklame bliver det uanset..

Folk skal vel også først undersøge med ferie, fly osv. , så ikke impulskøb på samme måde.

Den nye jeg skal prøve fra ca. 1 maj , ved jeg har + 200.000 i mail basen, så den kommer også lidt rundt.

Der er ingen tvivl om, der skal noget mere til at sælge en uge i et hus i Thailand end en frokost i Københavnsområdet :-)

Og det lyder spændende med det store site, det bliver spændende at høre hvordan det går.

Og så beklager jeg, at jeg måske kaprede tråden lidt, bare for at høre om selve dealsitet - jeg var bare nysgerrig over, hvorfor du valgte et meget lille site :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27

jeg lukket med samme vinduet der kom sådan et pop up vindue der skulle udfyldes , få fjernet det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:30

Mikael christiansen:
jeg lukket med samme vinduet der kom sådan et pop up vindue der skulle udfyldes , få fjernet det

Det gør der vel på langt de fleste dealsites..... De skal jo have fat i folks mailadresser.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:31

ok - det har jeg ikke fået Michael ?

men uanset - jeg kan ikke lige ændre på deres site...

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 11:37

Jeg synes det ser aldeles spændende ud...held og lykke med salget

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)