Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afprøvning af Deal sider

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Mikael christiansen:
jeg lukket med samme vinduet der kom sådan et pop up vindue der skulle udfyldes , få fjernet det

Det gør der vel på langt de fleste dealsites..... De skal jo have fat i folks mailadresser.

mon ikke folk får tilmeldinger vis man skulle gøre det inden på siden , jeg ville i hvert fald først læse før jeg tilmelder mig og jeg mange andre tænker det samme som mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:43

Mikael christiansen:
mon ikke folk får tilmeldinger vis man skulle gøre det inden på siden , jeg ville i hvert fald først læse før jeg tilmelder mig og jeg mange andre tænker det samme som mig

Der må være en grund til, at langt de fleste sites har den tilmeldingsformular, når man går ind på sitet.

Men jeg kan forstå, du har en kæmpe fokusgruppe bag dig, hvor I har talt om det her, siden du kan sige, mange tænker som dig... Du burde sætte dem i kontakt med alle de store dealsites, for deres strategi er åbenbart helt forfejlet :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:53

Mads:

Mikael christiansen:

Der må være en grund til, at langt de fleste sites har den tilmeldingsformular, når man går ind på sitet.

Men jeg kan forstå, du har en kæmpe fokusgruppe bag dig, hvor I har talt om det her, siden du kan sige, mange tænker som dig... Du burde sætte dem i kontakt med alle de store dealsites, for deres strategi er åbenbart helt forfejlet :-)

måske tænker alle ikke som mig , men jeg giver min mening hvad jeg gør , når jeg ser sådan en side

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:05

det fair nok Michael, man skal da lige tænke over hvad man krydser af på diverse sites :)

Men mærkeligt jeg ikke får en pop up når jeg går ind ( men måske fik jeg det første gang uden at tænke over det).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12

Jesper Laugesen:

det fair nok Michael, man skal da lige tænke over hvad man krydser af på diverse sites :)

Men mærkeligt jeg ikke får en pop up når jeg går ind ( men måske fik jeg det første gang uden at tænke over det).

Altså vis andre har en anden mening er det okay med mig , jeg ved ikke om det kun en gang den dukker op det pop up vindue eller om det gør det altid , men det er da meget bedre vis det kun er en gang det dukker op 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)